English

بیش از ۵۷۰ ویزیت رایگان در روز اول طرح نذر آب هلال احمر یزد در سیستان و بلوچستان

کاروان طرح نذر آب هلال احمر یزد در سیستان و بلوچستان از روز گذشته به مدت دو روز به اهالی منطقه دلگان خدمات ارائه می کند.

بیش از 570 ویزیت رایگان در روز اول طرح نذر آب هلال احمر یزد در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری موج یزد، تیم پزشکی و درمانی هلال احمر استان یزد در قالب طرح نذر آب 4 روز گذشته وارد شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان شد و فعالیت خود را آغاز نمود.

 محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت: تیم پزشکی و درمانی جمعیت هلال احمر استان یزد شامل پزشک عمومی، متخصص زنان، متخصص داخلی، متخصص عفونی، متخصص اطفال، ماما، پرستار و تکنسین دارویی است در قالب طرح نذر آب 4 در شهرستان دلگان استان سیستان و بلوچستان مستقر و فعالیت خود را آغاز نمود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با بیان اینکه این کاروان به مدت دو روز به اهالی منطقه دلگان خدمات ارائه می کند، افزود: توزیع 12 تانکر ذخیره آب، توزیع بسته های حمایتی، معیشتی، بهداشتی، نوشت افزار و ...... از دیگر خدمات این کاروان است.

وی عنوان کرد : همچنین اعضای آموزش دیده تیم سحر جمعیت هلال احمر یزد  با هدف انجام فعالیت های بشردوستانه بر محور ایجاد نشاط، شادابی، همدلی و تقویت مشارکت اجتماعی و کار گروهی ویژه کودکان مناطق محروم شهرستان دلگان خدماتی را ارائه نمودند.

حرازی زاده با اعلام اینکه این طرح با همکاری و مشارکت داوطلبان جمعیت هلال احمر و بسیج جامعه پزشکی  استان با هدف ارتقای سطح سلامت خانواده های بی بضاعت برگزار شد. بیان داشت: در زمان استقرار تیم درمانی و داوطلبان اعزامی جمعیت هلال احمر استان یزد ، بیش از 570 نفر ویزیت رایگان شدند و تعدادی نیز از خدمات تزریقات و پانسمان و پیراپزشکی ( تست قند خون و فشار خون ) بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه طرح نذر آب برای چهارمین بار و در نقاط کم‌آب کشور برگزار می‌شود، عنوان کرد: هدف از این طرح رسیدگی به وضعیت معیشتی و سلامتی مردم این مناطق بوده که در این راستا هماهنگی‌هایی با مسئولان استان خراسان جنوبی انجام گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد ادامه داد: طرح نذر آب 4 با مشارکت پزشکان داوطلب و خیرین به منظور ارائه خدمات بشر دوستانه، با هدف حمایت از زندگی و سلامت جامعه، برای ارائه خدمات بهداشتی، درمانی، حمایتی و آموزشی به منطقه محروم و کم برخوردار اعزام می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه