English

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان

انتظار می رود آبان ماه تحصیلات دانش آموزان حضوری باشد

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه واکسیناسیون دانش‌آموزان در گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال در مهر ماه انجام می‌شود، گفت: انتظار می‌رود ادامه تحصیل دانش‌آموزان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری باشد.

انتظار می رود آبان ماه تحصیلات دانش آموزان حضوری باشد

به گزارش خبرگزاری موج همدان، معصومه خدا بنده لو،  معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه واکسیناسیون دانش‌آموزان در گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال در مهر ماه انجام می‌شود، تصریح کرد: در مهر ماه واکسیناسیون انجام و تکمیل می‌شود که در آبان ماه انتظار می‌رود ادامه تحصیل دانش‌آموزان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری باشد.

وی اظهار کرد: در سال گذشته به علت شیوع کرونا تعداد زیادی از خانواده‌ها از ثبت نام فرزندانشان ممانعت کردند اما امسال خوشبختانه وضعیت ثبت نامی‌ها بیش از پیش‌بینی مجموعه آموزش پرورش بود.

 معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان از افزایش استقبال ثبت نام دوره ابتدایی نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: در دوره ابتدایی بیش از ۱۰۰ درصد ثبت نام انجام شده است.

وی افزود: در سال گذشته برخی خانواده ها به علت شیوع کرونا و ترس از ابتلا به کرونا از ثبت نام فرزندان خود ممانعت کردند اما در سال‌جاری تعداد ثبت نام دوره ابتدایی بسیار بیش‌تر از پیش‌بینی‌های انجام شده است و این موضوع نشان دهنده استقبال خانواده‌ها برای راهی کردن فرزندانشان به مدرسه است.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون دانش‌آموزان در گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال در مهر ماه انجام می‌شود، تصریح کرد: در مهر ماه واکسیناسیون انجام و تکمیل می‌شود که در آبان ماه انتظار می‌رود ادامه تحصیل دانش‌آموزان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری باشد.

معاون ابتدایی آموزش و پرورش با بیان اینکه ثبت نام دوره ابتدایی همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونا امکان ثبت نام دانش آموزان میان دوره ای و انتقالی همچنان وجود دارد و امیدواریم خانواده‌ها هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام  فرزندانشان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش اقدام به اغنا سازی کرده تا اولیا نسبت به ثبت نام فرزندانشان ترغیب شوند، تصریح کرد:  در سال گذشته آموزش و پرورش از روش آموزش مجازی استفاده کرده و  برخی دانش آموزان اُفت تحصیلی آشکار و پنهان داشتند و از نظر عاطفی و اجتماعی دانش آموزان دچار آسیب شدند.

خدابنده لو گفت: دانش آموزان تنها مهر ماه را به صورت مجازی تحصیل می‌کنند و از آبان  ماه به صورت حضوری تحصیل خواهند کرد و ما باید به سمت اغناسازی اولیا برای تحصیل حضوری فرزندانشان پیش رویم .

وی ادامه داد: مجموعه آموزش و پرورش به گونه ای برنامه ریزی کرده که در کنار تحصیل حضوری سلامت آنها تامین شود تا هنگام رفت و آمد در مدرسه به کرونا مبتلا نشوند.

معاون ابتدایی آموزش و پرورش گفت: هیچ دانش آموزی در سال گذشته به علت نداشتن موبایل و تبلت و عدم استفاده از فضای مجازی از تحصیل باز نماندند چرا که آموزش درس‌ها در تلویزیون انجام می‌گرفت و برخی دانش آموزان به عنوان مکمل درسی از آموزش‌های موجود در تلویزیون استفاده می‌کردند.

وی به حضور ترکیبی دانش آموزان در مدارس اشاره کرد و گفت: برای رعایت پروتکل‌ها در مدرسه، دانش آموزان به صورت ترکیبی حضور خواهند داشت و حضور آنها در مدارس به صورت تقسیم‌بندی انجام خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه