English

احمد همتی خبر داد:

مرحله دوم طرح گل های صالح به مادران باردار هلیلانی اهدا شد

دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان هلیلان از اهدا مرحله دوم گل های صالح به مادران هلیلانی خبر داد و گفت: 250 بسته معیشتی 6 میلیون ریالی با اعتباری افزون بر یک میلیارد و500 میلیون ریال در مرحله دوم طرح گل های صالح به مادران باردار هلیلانی اهدا شده است.

مرحله دوم طرح گل های صالح به مادران باردار هلیلانی اهدا شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام،احمد همتی دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان هلیلان  با اشاره به اینکه این بسته های معیشتی در قالب طرح گل های صالح بمنظور کمک به مادران باردار، شیرده و همچنین وزن گیری نوزدان آنان توزیع شده است،افزود: در حال حاضر مهم ترین مشکل مادران باردار در زمان بارداری کم خونی است که با انجام این طرح  که مرحله دوم آن به انجام رسید و استمرار خواهد داشت، گام مهمی در راستای سلامت مادران باردار این شهرستان برداشته شود.

وی با بیان اینکه  مادران باردار بالای 4 ماه در طرح گل های صالح بنیادعلوی هلیلان تا زمانی که نوزاد آنها 6 ماهه شود، تحت حمایت قرار می دهد، اظهار داشت:طرح گل های صالح بمنظور توجه و حمایت از مادران باردار و شیرده در منطقه محروم هلیلان هر ۲ ماه یکبار اجرا می شود و در این طرح غذایی و دارویی بین آنان توزیع می شود.

دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان هلیلان تصریح کرد: پیش از این در مرحله نخست طرح گل های صالح بنیاد علوی هلیلان 150 بسته معیشتی 10 میلیون ریالی بین مادران باردار این شهرستان توزیع شده بود.

همتی، توانمندسازی و خودکفایی خانوارهای نیازمند هلیلانی را از مهم ترین برنامه های بنیاد علوی شهرستان عنوان و خاطرنشان کرد: بمنظور تحقق این مهم طی هفته های اخیر 5 هزار و 500  قطعه مرغ بومی با اعتباری افزون بر پنج میلیارد ریال بین خانوارهای نیازمند این شهرستان توزیع شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه