English

مهدی قلیان:

افزایش ظرفیت تزریق واکسن کرونا در خراسان رضوی به ۱۰۰ هزار دُز

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد عنوان کرد: مراکز واکسیناسیون کرونا در مشهد به نقشه و مسیریاب نشان افزوده شده است به طوری که کاربران بدین طریق می‌توانند به نشانی دقیق مرکز واکسیناسیون کرونا دسترسی داشته باشند.

افزایش ظرفیت تزریق واکسن کرونا در خراسان رضوی به ۱۰۰ هزار دُز

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مهدی قلیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد: ظرفیت تزریق واکسن کرونا در خراسان رضوی با افزایش سهمیه واکسن به ۱۰۰ هزار دُز در روز افزایش یافت.

مهدی قلیان در ادامه این خبر اضافه کرد: در حال حاضر ۴۷ پایگاه و مرکز تجمیعی واکسیناسیون در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد نظیر فریمان، سرخس، قوچان، چناران، کلات، طرقبه، خواف، کاشمر، گلبهار، بردسکن و تایباد دایر است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ادامه گفت: ۲۹ پایگاه از این تعداد پایگاه تجمیعی واکسیناسیون است که با مشارکت سایر سازمان ها و ارگانها به منظور گسترش خدمات‌رسانی و سهولت در دسترسی شهروندان راه‌اندازی شده است.

وی تصریح کرد: هم‌ اکنون متولدان سال های ۱۳۷۰ و قبل از آن مشمول دریافت واکسن کرونا هستند.

قلیان اظهار کرد: مراکز واکسیناسیون کرونا در مشهد به نقشه و مسیریاب نشان افزوده شده است به طوری که کاربران نقشه و مسیریاب این نرم افزار بدین طریق می‌توانند به نشانی دقیق  مرکز واکسیناسیون کرونا دسترسی داشته باشند و در زمان فراخوان با توجه به منطقه مسکونی خود به نزدیکترین محل واکسیناسیون مراجعه کنند.

وی ادامه داد: در هفته‌های اخیر با افزایش واردات واکسن کرونا به کشور، سهمیه واکسن دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزایش قابل توجه‌ای داشته است.

در ادامه این خبر کاظم فرهمند قایم مقام معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز عنوان داشت: از مجموع پنج میلیون دُز واکسن وارد شده کرونا به کشور ۷۰۰ هزار دُز آن به دانشگاه علوم پزشکی مشهد اختصاص یافته است.

فرهمند در خاتمه خاطر نشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد هم اکنون به لحاظ واکسیناسیون گروههای هدف در سطح کشور رکورددار است که در این راستا تاکنون ۳۶ درصد گروههای هدف زیر پوشش این دانشگاه واکسینه شده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه