English

مهدی قلیان:

تعداد شهر‌های وضعیت قرمز کرونایی خراسان رضوی افزایش پیدا کرد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: جمعیت مبتلایان خراسانی به ویروس کرونا در بخش سرپایی روند افزایشی دارد بطوری که هم‌اینک نتیجه آزمایش طبی ۳۵ درصد از مراجعه‌کنندگان به مراکز پزشکی منتخب با علائم مشکوک در بخش سرپایی مثبت است.

تعداد شهر‌های وضعیت قرمز کرونایی خراسان رضوی افزایش پیدا کرد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مهدی قلیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: بر اساس اعلام نرم افزار ماسک وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز کرونایی در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد به ۹ شهر افزایش یافت.

مهدی قلیان در ادامه افزود: بر اساس این رنگ بندی، افزایش تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز کرونایی در خراسان رضوی هم اکنون شهر‌های مشهد، درگز، قوچان، کاشمر، ریوش، گلبهار، چناران، بینالود و سرخس در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند و سایر شهر‌ها نارنجی و یا زرد هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ادامه با اشاره به تداوم روند افزایش ابتلا به ویروس همه‌گیر کرونا در خراسان رضوی اظهار کرد: جمعیت مبتلایان خراسانی به ویروس کرونا در بخش سرپایی روند افزایشی دارد بطوری که هم‌اینک نتیجه آزمایش طبی ۳۵ درصد از مراجعه‌کنندگان به مراکز پزشکی منتخب با علائم مشکوک در بخش سرپایی مثبت است.

 مهدی قلیان در خاتمه تاکید کرد: جدی گرفتن رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی عموم مردم به ویژه در موج پنجم طغیان این ویروس بسیار مهم بوده و با وجود تکرار هشدار‌ها نسبت به خطر سویه دلتای ویروس کرونا، میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خراسان رضوی به کمتر از ۴۵ درصد کاهش یافته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه