English

اکبر بهنام جو:

ریل گذاری راه آهن اردبیل از سمت میانه آغاز شده است

استاندار اردبیل از آغاز ۲۰ کیلومتر ریل گذاری و روسازی راه آهن اردبیل از سمت میانه خبر داد.

ریل گذاری راه آهن اردبیل از سمت میانه آغاز شده است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اکبر بهنام جو ، استاندار اردبیل در جریان بازدید از عملیات ریل گذاری راه آهن اردبیل _میانه که با حضور پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی انجام شد گفت: تا کنون ۷۸ کیلومتر از سمت ایستگاه اردبیل عملیات روسازی و ریل گذاری انجام شده و پیمانکار روسازی این پروژه جنرال مکانیک است که یکی از شرکت های وابسته به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی محسوب می شود.

وی با بیان اینکه عملیات ریل گذاری با تمام توان و دستگاه های داخلی در حال انجام است افزود: عملیات زیر سازی مسیر بالای ۹۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم با تامین مصالح مورد نیاز طبق برنامه زمان بندی به پیمانکار روسازی تحویل داده شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: شرکت های بنیاد مستضعفان از بابت روسازی بالای ۷۵میلیارد تومان طلبکار است علیرغم این مشکل تا بحال عملیات ریل گذاری را متوقف نکرده اند و ما هم در تلاش هستیم این معوقات را تامین و پرداخت کنیم.

بهنام جو با اشاره به اینکه اکثر پل ها و تونل های راه آهن به اتمام رسیده افزود: ایستگاه اصلی راه آهن اردبیل بالای ۹۳درصد پیشرفت فیزیکی مسایل نازک کاری را و اسفالت ریزی محوطه و راه ارتباطی را دنبال می کنند و سایر قطعات نیز با تلاش مضاعف در تسریع روند تکمیل مسیر فعال هستند.

وی با بیان اینکه بنیاد مستضعفان در اجرای پروژه های استان بدون تعلل اقدام می کند گفت: به سازی باند اصلی فرودگاه اردبیل به طول سه هزار و ۳۰۰ متر به اتمام رسیده و آسفالت ریزی این پروژه نیز انجام شده است.

استاندار اردبیل افزود: کابل کشی محدوده فرودگاه نیز برعهده شرکت های بنیاد بوده که در حال اتمام است و به دنبال آن بحث نصب روشنایی است که تجهیزات خریداری شده که تا دو ماه آینده باند اصلی فرودگاه بطور کامل به بهره برداری می رسد.

گفتنی است پرویز فتاح،  رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در یک سفر دو روزه جهت بازدید از پروژه های در دست اقدام شرکت های تحت نظارت خود و توانمند سازی مناطق مستعد و محروم،  همچنین بازدید از عملیات زیرسازی و ریل گذراری راه آهن میانه_ اردبیل، کلنگ زنی مسکن محرومین، بازدید از روستاهای محروم مشکین شهر، بازدید از سد عمارت و تازه کند و شرکت در جلسات توانمند سازی وارد استان اردبیل شده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی