English

همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان یزد و ستاد اقامه نماز

انعقاد تفاهم نامه همکاری میان شرکت توزیع نیروی برق استان یزد و ستاد اقامه نماز، ترویج و توسعه فرهنگ نماز در چهار راهبرد به امضا رسید.

همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان یزد و ستاد اقامه نماز

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، عبدالحمید عباس شیاری، مدیرعامل شرکت توزیع برق یزد در آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری با ستاد اقامه نماز برای ترویج فرهنگ نماز، گفت: راه اندازی کانال  فرهنگی در فضای مجازی برای فعالیت های تبلیغی، دیداری صمیمی ائمه جماعات و مدیران، برگزاری نشست های هم اندیشی ائمه جماعات از طریق ویدئو کنفرانس و حضور در برخی از مراکز اقامه نماز از برنامه های توسعه فرهنگ نماز است.

وی برگزاری مسابقات فرهنگی در بین کارکنان و خانواده ها، تجلیل از فعالان و خادمان نماز، تبلیغات پیرامونی با موضوع توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز، برگزاری محافل انس با قرآن، برگزاری جشن تکلیف و پشتیبانی معنوی و مالی از فعالیت های حوزه نماز را از راهبردهای بخش فرهنگی و تبلیغی بیان کرد.

این مسئول اضافه کرد: تعامل با آموزش و پرورش با رویکرد آموزش اقامه نماز، آموزش پرسنل و خانواده ها،  آموزش ائمه جماعات به صورت غیرحضوری و برگزاری نشست های تخصصی با رویکرد مسئولیت سنجی و سلامت معنوی در راهبرد آموزشی این تفاهم نامه قرار گرفت.

وی یادآور شد: در راهبرد تمهیدی و مدیریتی برگزاری منظم نشست های فرهنگی و استاندارد سازی فضای نمازخانه ها در مدیریت های برق مدنظر قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ابراز امیدواری کرد: با اجرایی شدن عناوین برنامه های ترویجی در حوزه نماز شاهد توسعه و گسترش فرهنگ عبادت و نماز اول وقت در سطح خانواده ها باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه