English

امضاء تفاهم نامه همکاری جمعیت هلال احمر و ستاد اقامه نماز استان یزد

طی مراسمی با حضور مدیرعامل و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان و دبیر ستاد اقامه نماز یزد تفاهم نامه همکاری فی ما بین جمعیت هلال احمر و ستاد اقامه نماز استان امضا شد.

امضاء تفاهم نامه همکاری جمعیت هلال احمر و ستاد اقامه نماز استان یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ در این مراسم که با حضور مدیرعامل و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان و نیز دبیر ستاد اقامه نماز یزد، ائمه جماعات هلال احمر و شورای معاونین جمعیت استان در محل سالن کنفرانس ستاد تشکیل شد، حرازی زاده ضمن تشکر از زحمات حجت الاسلام میرشمسی امام جماعت پیشین مجموعه از تلاش ها و حضور منظم و ارتباط هدفمند ایشان با کارکنان ستاد تقدیر و برای حجت الاسلام محمدی امام جماعت جدید آرزوی موفقیت کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد بر لزوم همکاری هرچه بیشتر مجموعه هلال احمر و ستاد اقامه نماز برای پیشبرد اهداف فرهنگی جمعیت تاکید کرد.

دکتر حرازی زاده گفت: گاهی برخی هلال احمر را صرفا به عنوان یک دستگاه امدادی می شناسند اما واقعیت آن است فعالیت های متعدد و متنوعی از سوی جمعیت انجام می شود که با توجه به این مساله و از سوی دیگر ظرفیت های کانون های هلال احمر و کانون طلاب و خیل عظیم جوانانی که در این کانون ها عضویت دارند می توانیم همکاری های مشترکی داشته باشیم.

در ادامه حجت الاسلام موسوی،دبیر ستاد اقامه نماز استان از تلاش های صورت گرفته جهت ترویج فرهنگ نماز از سوی جمعیت هلال احمر تقدیر و بر اهمیت نقش امامان جماعت در این رابطه تاکید کرد و ابراز امیدواری نمود : این برنامه تجلیل و آئین تکریم و معارفه امام جماعت که برای اولین بار در سطح ادارات استان صورت گرفته است بتواند الگوی مناسبی برای سائر دستگاه ها شود.

 حجت الاسلام شعشعی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان ضمن تشکر از حضور مدعوین به تشریح برنامه های فرهنگی صورت گرفته از سوی دفتر نمایندگی پرداخت و ابراز امیدواری کرد: ائمه جماعات حاضر در جمعیت به عنوان رابطین فرهنگی دفتر نمایندگی بتوانند این رسالت خطیر را به نحو شایسته ای انجام و فضای مناسبی را در عرصه های مختلف جمعیت ایجاد نمایند.

در پایان این نشست امضاء تفاهم نامه همکاری بین جمعیت هلال احمر و ستاد اقامه نماز استان که توسط حرازی زاده مدیرعامل و حجت الاسلام موسوی دبیر ستاد اقامه نماز انجام شد و با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از زحمات امام جماعت پیشین ستاد تقدیر به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر