English

مراسم تجلیل از فعالان و تلاشگران حوزه امداد و نجات هلال احمر تفت

مراسم تجلیل از نجاتگران و امدادگران پایگاه جاده ای جاوید الاثر حاج احمد متوسلیان با حضور جمعی از مسئولین استان و شهرستان در فضای باز با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد

مراسم تجلیل از فعالان و تلاشگران حوزه امداد و نجات هلال احمر تفت

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ مراسمی به منظور تجلیل از امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان تفت با حضور مدیرعامل، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان یزد، معاون واحد امداد و نجات،  دکتر احمد دهقان رئیس سازمان اورژانس و مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان یزد و مصطفی صادقیان بخشدار مرکزی در فضای باز با رعایت پروتکل های بهداشتی  برگزار شد.

سید قاسم گلشن سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان تفت ضمن خیر مقدم به مدعوین از تلاش شبانه روزی و همدلی امدادگران و نجاتگران پایگاه جاده ای جاوید الاثر حاج احمد متوسلیان تقدیر و تشکر نمود.

محسن حرازی زاده مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد ،ضمن تشکر از زحمات و تلاش های  امدادگران و نجاتگران ، آنان را افراد با اخلاق و با تجربه خواند که همیشه سعی در کمک رسانی به دیگران دارند ، به طوری که با خدمات بی منت در بحران ها و حوادث، با  برخورداری از روحیه ایثار و فداکاری به مدد انسانهای حادثه دیده می آیند.

احمد دهقان رئیس سازمان اورژانس و مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان یزد، در این مراسم با تجلیل از همکاری تنگاتنگ و رضایت بخش عوامل امدادی هلال احمر با نیروهای ۱۱۵ اورژانس در این حوادث جاده ای گفت: دستگاههای امدادرسان اشتراکات زیادی در انجام وظایف خود با همدیگر دارند و می توانند با بهره گیری از پتانسیل های همدیگر راندمان کاری را بالا برده و خدمات مناسبی به آسیب دیدگان ارائه دهند، کمااینکه این همکاری تنگاتنگ بین نیروهای هلال احمر و اورژانس ۱۱۵ در حوادث جاده ای و کوهستان کاملا مشهود می باشد .

وی برگزاری دوره های مشترک بین نیروهای اورژانس و هلال احمر را ضروری دانست و افزود: اورژانس ۱۱۵ آمادگی دارد بعد از رسیدن به شرایط مطلوب کرونا ، با معرفی نجاتگران و امدادگران هلال احمر به اورژانس ۱۱۵ به صورت هفتگی از نزدیک با اصول علمی و عملی در ارائه مراقبتهای فوری و اورژانسی  (فوریتهای پزشکی)  آشنا شوند. 

در ادامه مراسم مصطفی صادقیان بخشدار مرکزی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات نجاتگران و امدادگران پایگاه جاده ای جاوید الاثر حاج احمد متوسلیان در امر امدادرسانی به هموطنان خود،  با برشمردن اهمیت نقش امدادگران و نجاتگران در جاده های بین شهری، حضور آنها را  نقطه امیدی برای حادثه دیدگان و در راه ماندگان عنوان کرد.

این مقام مسئول گفت : با هماهنگی های انجام شده طی چند روز آینده دستگاههای تندرستی جهت استفاده امدادگران و نجاتگران تحویل پایگاه جاده ای جاوید الاثر حاج احمد متوسلیان خواهد شد.

در پایان مراسم با اهداء لوح سپاس و هدایایی از سوی مسئولین استانی از خدمات نجاتگران و امدادگران این شهرستان قدردانی به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر