English

حجت الاسلام غلامرضا حاجبی مطرح کرد؛

راه اندازی مرکز رسیدگی به امور مساجد در قشم

امام جمعه شهرستان قشم از راه اندازی مرکز رسیدگی به امور مساجد در قشم خبر داد.

راه اندازی مرکز رسیدگی به امور مساجد در قشم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه شهرستان قشم بیان داشت: پیگیری برای راه اندازی مرکز رسیدگی به امور مساجد در قشم یکی از مهم ترین اولویت های ما در راستای کاهش مسایل و از بین بردن مشکلات مساجد شهرستان است.
حجت الاسلام حاجبی با اشاره به لزوم وجود شناسنامه ای مدون برای هر کدام از مساجد شهرستان گفت: مرکز رسیدگی به امور مساجد با تدوین این شناسنامه و طراحی یک نقشه راه می تواند در ایجاد وحدت رویه و انسجام بیشتر بین 36 مسجد شیعه موجود در این شهرستان، برقراری ارتباط بهتر با دستگاه های اجرایی و گروه های مردمی جهت کمک به رفع آسیب‌های اجتماعی، عدالت ورزی، حفظ کرامت انسانی و ارتقا پیوندهای اجتماعی در جامعه  نقش سازنده ای ایفا کند.
وی همچنین با تاکید بر نقش محوری مساجد در محلات، عنوان داشت: ارائه خدمات به مساجد و هدایت و حمایت از این کانون های دینی و جهادی از دیگر وظایف این مرکز است که ضرورت راه اندازی آن را بیش از پیش نمایان می سازد.
امام جمعه شهرستان قشم از رایزنی با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان برای ایجاد این مرکز مهم و معرفی دبیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خبر داد و اظهار داشت: ریاست مرکز رسیدگی به امور مساجد در شهرستان با حکم نماینده ولی فقیه در استان معرفی شده و بعد از آن، دبیر شهرستان معرفی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه