English

سردار جمال شاکرمی خبر داد:

کشف ۴ انبار کالاهای احتکار شده در ایلام/ مبارزه با احتکار و قاچاق دردستور کارجدی سپاه قرار دارد

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام از کشف کشف 4 انبار کالاهای احتکار شده در ایلام خبر داد و گفت: مبارزه با احتکار و قاچاق دردستور کارجدی سازمان اطلاعات سپاه قرار دارد.

کشف 4 انبار کالاهای احتکار شده در ایلام/ مبارزه با احتکار و قاچاق دردستور کارجدی سپاه قرار دارد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام افزود:بنابر گزارشات مردمی و با پیگیری های اطلاعاتی در شهریورماه سال جاری طی ۵ عملیات بازرسی و کمین توسط پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه ایلام تعداد 4 انبار کالاهای احتکاری در شهر ایلام و یک محموله دام زنده قاچاق در نوار مرزی استان کشف و ضبط شده است.

وی اظهار داشت: موارد کشف شده شامل 42 هزار لیتر انواع روغن خودرو، لاستیک خودرو سبک و سنگین، وسایل و لوازم خانگی، مواد غذایی و 105 راس دام زنده قاچاق بوده است که ارزش ریالی این کشفیات بالغ بر35 میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام  تصریح کرد:در همین راستا 5  نفر متخلف به همراه اقلام احتکاری و محموله قاچاق مکشوفه برای رسیدگی و اعمال قانون به اداره تعزیرات حکومتی و مراجع قضایی معرفی شده اند.

سردار شاکرمی با تاکید بر اینکه مبارزه با اخلالگران اقتصادی در دستور کار جدی اطلاعات سپاه قرار دارد، خاطرنشان کردپ: مردم عزیز با مشاهده موارد احتکار و قاچاق با تلفن شبانه روزی 114 تماس گرفته و گزارش دهند.

کشفیات سپاه امیرالمومنین ایلام

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه