English

رامین صادقی:

اولین واحد تولیدی فرش ماشینی در اردبیل راه اندازی شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: نخستین واحد تولیدی فرش ماشینی برای اولین بار در سطح استان راه اندازی شد.

اولین واحد تولیدی فرش ماشینی در اردبیل راه اندازی شد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رامین صادقی ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در حاشیه افتتاح واحد تولیدی فرش ماشینی گفت: نخستین واحد تولیدی فرش ماشینی برای اولین بار در استان اردبیل راه اندازی شد که فرش این واحد علاوه برتامین نیاز داخلی به کشورهای آذربایجان و روسیه صادر می شود.

وی افزود: طبق بررسی‌های انجام یافته در خصوص مشکلات واحدهای تولیدی استان اردبیل کل واحدهای راکد که قابل احیاء هستند تعداد ۹۸ واحد تولیدی و صنعتی است که از این تعداد احیای ۷۶ تولیدی در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: از اهداف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل به تبع از وزارت متبوع، به بهره برداری رسیدن واحدهای تولیدی ، ایجاد اشتغال ، راه اندازی  واحدهای غیر فعال به ظرفیت رساندن واحدهایی که پایین تر از ظرفیت کار می کنند، پایش مستمر طرح های نیمه تمام، حمایت از طرحهای تولیدی و صنعتی در قالب تسهیلات رونق تولید بوده است که با تلاش و کوشش شبانه روزی مجموعه سازمان صمت استان و حمایت مسوولین عالی استانی و همراهی فعالان عرصه اقتصادی این امر محقق شده که نتیجه آن بازگشت 28 واحد تولیدی و صنعتی به چرخه تولید از ابتدای امسال تا به امروز می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه