English

رامین صادقی خبر داد:

اجرای طرح یک کاسب، یک دانش آموز در استان اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از اجرای طرح یک کاسب ، یک دانش آموز در آستانه فرا رسیدن ایام شروع سال تحصیلی جدید در استان خبر داد.

اجرای طرح یک کاسب، یک دانش آموز در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رامین صادقی ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با عنایت به فرارسیدن ایام شروع سال تحصیلی جدید و همچنین ایام صفر و ضرورت احسان و نیکوکاری و حمایت از دانش آموزان و خانواده های بی بضاعت و آسیب دیده از بیماری منحوس کرونا، جلسه  هماهنگی و هم اندیشی در ارتباط با رزمایش کمک های مومنانه در محل سالن جلسه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل برگزار شد گفت: نشست هم اندیشی کمک های مومنانه که در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید در استان، در راستای تهیه بسته های حمایتی شامل لوازم التحریر، کیف، کفش و پوشاک برای دانش آموزان بی بضاعت استان اردبیل برگزار شده است.

وی در ادامه تاکید کرد: برای تحقق اهداف و حمایت از دانش آموزان بی بضاعت و آسیب دیده اقتصادی ناشی از کرونا ، این رزمایش با همدلی و همت صنعتگران، اتحادیه ها و تشکل های صنفی، بسیج اصناف و اداره کل آموزش و پرورش استان با طرح یک کاسب ، یک دانش آموز و یک کارخانه دار ، چندین دانش آموز به مرحله اجرا درآید.

لازم به ذکر است در دوره های قبل ایام کرونا، کمک های مومنانه که از طریق همکاری فعالین اقتصادی استان صورت گرفته به ارزش 120 میلیارد تومان می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی