English

راه اندازی مجدد یک شرکت تولیدی در یزد با حمایت ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در استان

با حمایت های ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در استان یزد، شرکت خوشنام پروتئین یزد پس از 3 سال تعطیلی فعالیت خود را مجدد آغاز کرد.

راه اندازی مجدد یک شرکت تولیدی در یزد با حمایت ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در استان

به گزارش خبرگزاری موج یزد، غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد در آیین بازگشایی این شرکت گفت: یکی از مصوبات سفر ریاست وقت قوه قضائیه به استان، توجه ویژه به واحدهای تولیدی تعطیل و نمیه تعطیل بود که در دوره تحول و تعالی و مدیریت جدید رئیس محترم قوه نیز تحقق فرامین مقام معظم رهبری دام عزه العالی در حوزه حمایت از تولید و رفع موانع حقوقی و قضایی واحدهای تولیدی به جد در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره  به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولید، اشتغال و مانع زدایی ها افزود: شرکت خوشنام پروتئین یزد از شرکت های خوشنام استان با رعایت استاندارهای جهانی در حوزه تولید حدود ۷۵ نوع محصول  مواد غدایی بود که به دلیل مشکلات عدیده گرد و غبار تعطیلی بر آن نشسته بود.

وی تصریح کرد: جهت رفع مشکلات این واحد تولیدی دو مرتبه بازدید از این شرکت توسط اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی استان انجام شد.

این مقام قضایی اظهار داشت: وجود دستگاه های به روز و منطبق با تکنولوژی های برتر اروپا از نقاط برجسته این شرکت بود که با بررسی های صورت گرفته مشخص شد به دلیل کوهی از مشکلات با یکی از بانکها و معوقات دارایی و تامین اجتماعی ابتدا با تعدیل نیرو و سپس تعطیل کارخانه در حال خاک خوردن است.

دهشیری گفت: جهت رفع موانع حقوقی و قضایی این شرکت، دو جلسه ستاد استانی سیاست های اقتصاد مقاومتی در سال گذشته با محوریت این شرکت برگزار که ماحصل آن 7 مصوبه اجرایی جهت بازگشایی مجدد آن بود.

عالی ترین مقام قضایی استان گفت:  با توجه به عزم جدی مدیران این واحد تولیدی، رفع مشکل ممنوع الخروجی مدیر عامل و هیئت مدیره با هدف تسریع در روند صادرات، اختصاص وام جهت سرمایه در گردش، جلوگیری از مزایده و خروج دستگاه ها، جلوگیری از تملک محل شرکت توسط بانک، ابطال برخی  اسناد ترهینی نزد بانک، تسریع در روند رسیدگی به پروند های قضایی و تعیین تکلیف نهایی اختلاف مالی با یکی از بانکها و همراهی اداره مالیات و تامین اجتماعی استان جهت اخذ معوقات این واحد تولیدی در قالب اقساط از جمله مصوبات ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی استان از این واحد تولیدی بود.

وی گفت: مجموع اقدامات انجام شده زمینه ساز بازگشایی این شرکت پس از 3 سال و اشتغال 30 نفر در فاز اول و ایجاد اشتغال تا 76 نفر در فاز دوم شد.

دهشیری با اشاره به راه اندازی سایت حامی در استان یزد، افزود: هدف از راه اندازی این سایت بررسی مشکلات تولید کنندگان و صنعتگران بدون واسطه بوده است.

وی تصریح کرد: پس از ثبت نام در این سایت مشکلات واحدهای تولیدی در مرحله مقدماتی توسط کارشناسان بررسی و سپس جهت جمع بندی و تصمیم گیری نهایی به صحن ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در استان ارائه می شود.

شایان ذکر است چند واحد تولیدی و خدماتی راکد دیگر هم در شُرف راه اندازی و فعالیت دوباره هستند که در آینده نزدیک اطلاع رسانی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی