English

تاکید ریاست قوه قضاییه بر تعامل و هماهنگی هرچه بیشتر با ارکان دولت در استان

رئیس کل دادگستری استان یزد، گفت: با هدف گره گشایی از کار مردم و بهبود سطح معیشت آحاد جامعه، رئیس قوه قضاییه بر تعامل، همگرایی و همکاری هرچه بیشتر دستگاه قضایی با ارکان دولت در استان ها تأکید کرد.

تاکید ریاست قوه قضاییه بر تعامل و هماهنگی هرچه بیشتر با ارکان دولت در استان

به گزارش خبرگزاری موج یزد، غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد در دیدار با استاندار یزد به مناسبت هفته دولت، اظهار داشت: آنچه که امروز مورد تأکید است تلاش برای ایجاد آرامش برای مردم و پیشبینی و پیشگیری از مشکلات آتی است.

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی آماده است تا با برگزاری نشست های تخصصی با مدیران مرتبط در حوزه های مختلف دولتی تا از امروز تمام مسائل آینده به ویژه در فصول پاییز و زمستان مورد بررسی قرار دهد و اگر قرار است تدبیر و تصمیمی اتخاذ و راهکاری تعیین گردد از اکنون پیشبینی شود.

این مقام قضایی، هفته دولت را تنها بهانه ای برای عرض خدا قوت و خسته نباشید به دولت مردان دانست و گفت: باید با تأسی به روح بلند شهیدان پیشرو و نامی هفته دولت، شهیدان رجایی و باهنر، خصایص، مرام و مسلک آن شهیدان والامقام سرولوحه امور قرار گیرد و برای خدمت به مردم عزمی جهادی و انقلابی پای کار باشد.

رئیس کل دادگستری استان یزد در بخشی از صحبت های خود به مصوبات سفر رئیس سابق قوه قضاییه به استان یزد اشاره کرد و بیان داشت: هنوز از اعتباراتی که تأمین آن از محل منابع استانی تعیین گردید هیچ مقداری وصول نگردیده و دستگاه قضایی همچنان منتظر وصول این اعتبارات است.

شایان ذکر است در این نشست صمیمی سایر مدیران دستگاه های وابسته به قوه قضاییه نیز دقایقی به ایراد سخن پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه