English

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

توزیع بیش از ۴ میلیون و ۶۳۷ هزار جلد کتاب درسی در استان

مدیرکل آموزش و پرورش در بازدید از انبار مرکزی آموزش و پرورش استان از توزیع بیش از 4 میلیون و 637 هزار جلد کتاب درسی در سطح ادارات و مدارس شهرستانها و مناطق خبر داد.

توزیع بیش از 4 میلیون و 637 هزار جلد کتاب درسی در استان

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علیرضا سعدی پور با اعلام این خبر اظهار داشت: 41 عنوان کتاب درسی دوره ابتدایی و 41 عنوان کتاب درسی متوسطه اول در مجموع به تعداد 3 میلیون و 523 هزار و 339 جلد کتاب تا این لحظه به ادارات شهرستانها و مناطق استان توزیع شده است.

وی ادامه داد: کتابهای درسی تکمیلی متوسطه اول به تعداد 8 هزار و 307 جلد و کتابهای دوره متوسطه نظری نیز به تعداد 989 هزار و 559 جلد در سطح استان توزیع شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران همچنین از توزیع 375 هزار و 533 جلد کتاب درسی عمومی و تخصصی هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش خبر داد و گفت: 9 هزار و 879 جلد کتاب درسی دانش‌آموزان استثنایی نیز توزیع شده است.

وی بیان داشت: استان مازندران با ثبت سفارش کتب درسی با 72.65 درصد در مرحله اول و همچنین 96.06 درصد در مرحله دوم به تعداد 492 هزار و 627 دانش‌آموز، رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.

سعدی پور خاطرنشان ساخت: در راستای دولت الکترونیک برای تسهیل و دسترسی دانش‌آموزان به کتابهای درسی، ثبت سفارش کتب درسی از طریق سامانه‌های الکترونیکی انجام و از طریق ادارات آموزش و پرورش تحویل مدارس می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه