English

میزبانی بسیار خوب اداره کل اوقاف از مسابقات قرآن استان

ناظر چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم استان قم بر ناظر چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم استان قم تاکید کرد.

میزبانی بسیار خوب اداره کل اوقاف از مسابقات قرآن استان

به گزارش خبرگزاری موج قم، احمد حاجی شریف با بیان اینکه ثبت نام چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم از اردیبهشت ماه امسال آغاز شد اظهار کرد: حدود یکماه فرصت ثبت نام وجود داشت و بیش از ۳۱ هزار نفر در دو بخش خواهران و برادران در ۱۰ رشته ثبت نام کردند.

وی در خصوص مسابقات استان قم، با تاکید بر اینکه داوران مسابقات استان با پیشنهاد اداره کل اوقاف ترکیبی از داوران استان قم و تهران انتخاب شدند تصریح کرد: داوران مسابقات استان قم از اساتید برجسته و داوران شاخص ملی هستند که سال‌هاست در این زمینه فعالیت می‌کنند.

ناظر چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم استان قم با اشاره به کاهش تعداد شرکت کنندگان در مسابقات به دلیل شرایط کرونایی گفت: سطح مسابقات هم خوب بود اما به طور کلی به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی جلسات و محافل قرآنی از توانایی فعالین قرآنی کاسته شده است.

وی گفت: وقتی جلسات قرآنی تعطیل شود تمرین فعالین قرآنی نیز کمتر می‌شود و به همین خاطر سطح آنها افت می‌کند و امیدواریم با رفع این بلا، شاهد برقراری مجدد جلسات قرآنی و تقویت توانمندی فعالین قرآنی باشیم.

حاجی‌شریف با اشاره به شرایط میزبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: شرایط برگزاری مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بوده است؛ بهترین شرایط صوت و مکان برگزاری در مسابقات تامین شده بود و به همین خاطر شاهد شرایط خوبی برای برگزاری مسابقات بودیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی