English

حضور در محافل قرآنی موجب نشاط روحی می‌شود

یکی از داوران جوان چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم استان قم گفت: حضور متسابقین در محفل قرآنی موجب تجدید قوای روحی آنان شده و عدم حضور این عزیزان در مسابقات موجب ضعف در روحیه آنان می شود که جای نگرانی دارد.

حضور در محافل قرآنی موجب نشاط روحی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، فاطمه علی عسکری در حاشیه چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم استان قم که در مجتمع فرهنگی امامزاده سید علی(ع) در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برای نخستین بار است که در مسابقات قرآن اداره کل اوقاف استان قم به عنوان داور همکاری می کنم و از این تجربه احساس رضایت دارم.

این داور جوان با تاکید براینکه حضور در جمع اساتید برجسته قرآنی نشاط آفرین است، تصریح کرد: بودجه بسیاری برای برگزاری این مسابقات تامین شده و علی رغم فراهم کردن شرایط بهداشتی شمار بالایی از شرکت کنندگان در صبح نخستین روز برگزاری این دوره از مسابقات در رشته حفظ ۵ جزءحضور نیافتند و استقبال کمی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه از متسابقین قرآنی انتظار می رود که با حضور خود در این محفل قرآنی به تجدید قوای روحی خود اهتمام داشته باشند، گفت: عدم حضور این عزیزان در مسابقات موجب ضعف در روحیه آنان می شود که این مسئله جای نگرانی دارد.

علی عسکری در بخش دیگری از سخنان خویش با انتقاد از رسانه ملی به دلیل کمرنگ بودن تبلیغات برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم استان قم، بیان کرد: رسانه ملی با اطلاع‌رسانی گسترده می‌تواند سبب تشویق و ترغیب علاقه‌مندان جهت حضور در مسابقات شود.

وی با تاکید براینکه مسابقات قرآن کریم استان قم از نخستین ساعات آغاز به کار با نظم خوبی برگزار شد، خاطرنشان کرد: امیدواریم متسابقین با حضور پررنگ خود موجب رونق این مسابقات در شرایط سخت کرونایی باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی