English

آغاز مرحله نخست چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در قم از ۹ شهریور

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف استان قم گفت: مرحله نخست (شهرستانی و استانی) چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در سطح استان قم، از ۹ تا ۲۰ شهریورماه برگزار می‌شود.

آغاز مرحله نخست چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در قم از ۹ شهریور

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید محمد صالح‌نژاد با اشاره به آغاز مرحله نخست چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اظهار کرد: ثبت نام از علاقمندان به شرکت در این مسابقات طی روزهای ۱۳ اردیبهشت تا ۱۳ خردادماه امسال صورت گرفت و در استان قم حدود ۹۰۰ نفر در رشته‌های مختلف از جمله قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ از پنج جزء تا کل، تفسیر، دعاخوانی و اذان نام‌نویسی کردند.

وی افزود: امسال شاهد افزایش سه برابری شرکت‌کنندگان در مسابقات سراسری قرآن کریم در استان قم بودیم.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه مسابقات خواهران از نهم شهریورماه به مدت چهار روز آغاز خواهد شد گفت: مسابقات برادران هم به مدت سه روز و از هفدهم همین ماه در مجتمع فرهنگی امامزاده سید علی(ع) برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مسابقات به صورت انفرادی، بدون حضور جمعیت و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی تدارک دیده شده و بر این اساس، زمان‌بندی دقیقی صورت گرفته و به شرکت‌کنندگان هم اعلام شده است.

صالح‌نژاد با بیان اینکه برگزیدگان این مرحله از مسابقات بر اساس کسب حد نصاب امتیاز و در دو مرحله نیمه نهایی و نهایی به سازمان اوقاف معرفی می‌شوند گفت: با توجه به اینکه تعداد شهرستان‌های استان قم زیاد نیست، مراحل شهرستانی و استانی با هم تجمیع شده‌اند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان قم تصریح کرد: ۵۰۰ نفر از متسابقین در استان قم در رشته تفسیر شرکت کرده بودند که مسابقه کتبی این رشته به صورت اینترنتی در سیزدهم مردادماه برگزار شده و مهرماه هم مرحله دوم آن برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: نیمی از شرکت‌کنندگان در مسابقات مرحله نخست در سطح استان قم را خواهران تشکیل می‌دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی