English

حمید رضا حاجی بابایی:

سایت جدید نمایشگاه های بین المللی استان در منطقه بی نظیر است

نماینده مردم همدان فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقداماتی که در خصوص ایجاد سایت جدید نمایشگاه های بین المللی استان در وسعتی 20 هکتاری در حال انجام است، گفت:‌این پروژه درمنطقه از منظر های مختلف ممتاز وبی نظیر است و جای دارد از مدیر عامل و تمام کسانیکه در این زمینه یاری رسان بودند تشکر و تقدیر کنیم.

سایت جدید نمایشگاه های بین المللی استان در منطقه بی نظیر است

به گزارش خبرگزاری موج همدان، حمید رضا حاجی بابایی ، نماینده مردم همدان فامنین در مجلس شورای اسلامی  ضمن بازدیدی که از روند و میزان پیشرفت فیزیکی سایت جدید نمایشگاه بین المللی استان به عمل آورد، عنوان کرد: این پروژه در سال 1399 توسط مدیر عامل نمایشگاه بین المللی استان و همکارانشان و به همت استاندار، شهرداری و مسوولین ذیربط مورد توجه قرار گرفت و  اقدامات لازم جهت احداث آن آغاز شد.

حاجی بابایی با اشاره به اینکه این پروژه در منطقه بی نظیر است، ادامه داد: اکنون که کمتر از یکسال از آغاز این پروژه می گذرد، فاز نخست آن در حال افتتاح است

وی با بیان جایگاه ویژه ای که سایت جدید نمایشگاه های بین المللی استان همدان از جهات مختلف داراست، عنوان کرد: این پروژه  از منظر وسعت و جایگاه دارای وضعیت ممتازی در منطقه است و با نماد و سبقه گردشگری فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی افزود: امیدوار هستیم بتوانیم در سایت جدید نمایشگاه های بین المللی استان نمایشگاه دایمی و همینطور موسمی و فصلی را داشته باشیم و جای دارد که از تمام کسانی که این اقدام را آغاز کردند تقدیر وتشکر به عمل آوریم.

وی با بیان هزینه ای که تاکنون صرف پروژه شده است خاطرنشان کرد: حدود 12 میلیارد تومان تاکنون برای پروژه هزینه شده است و اگر اکنون قصد به سرانجام رساندن و تحقق این  پروژه را می کردیم به بیش از 30 میلیارد تومان نیاز بود.

حاجی بابایی اضافه کرد: دوستان ما در طول یکسال گذشته با نرخ روزو عدد حدود 12 میلیارد تومان توانسته اند اقدامی بیش از 30 میلیارد تومانی را انجام دهند.

وی با اشاره به ویژگی های متمایز و ممتازی که این نمایشگاه از آن برخوردار است، گفت: امیدوار هستیم به زوردی این نمایشگاه افتتاح شود و مردم خوب ما از این فضای 20 هکتاری که جزو بزرگترین نمایشگاه های کشور محسوب می شود لذت ببرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه