English

رییس کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس عنوان کرد:

همدان یکی از ۸ استان آغاز فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن کرونا در کشور/روی دادن اتفاقاتی سازنده در علوم پزشکی استان همدان

رییس کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به اینکه همدان یکی از 8 استان آغاز فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن کرونا در کشور است ، از اتفاقات مثبت روی داده در علوم پزشکی استان سخن گفت.

همدان یکی از 8 استان آغاز  فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن کرونا در کشور/روی دادن اتفاقاتی سازنده در علوم پزشکی استان همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج همدان، حمید رضا حاجی بابایی ، نماینده مردم همدان فامنین و رییس کمیسیون برنامه وبودجه مجلس در مراسم فاز سوم کارآزمایی بالینی کرونا در همدان ضمن آرزوی قبولی طاعات در شب های قدر برای هموطنان عزیز، عنوان کرد: یاد تمامی عزیزان در کادر درمان را که در این بازه زمانی زحمات بسیار کشیدند و در این راه شهید شدند را گرامی می داریم.

حاجی بابایی با خوشامدگویی به بیگلری، رییس انستیتو پاستور ایران و تشکر از زحمات حیدری مقدم،  رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان و همکاران وی که از دستگاه های موفق در استان و برترین ها در کشور هستند، یادآور شد: از میان 31 استان کشور 8 استان برای آغاز فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن کرونا انتخاب شده اند که استان همدان نیز در میان این 8 استان قرار دارد و این نکته ای مطلوب است.

وی با اشاره به اینکه امروز 3 هزار نفر از شهروندان و عموم مردم برای انجام این واکسن داوطلب شده اند، گفت: در کنار تمام ایثارگری هایی که تاکنون کادر درمان در این حوزه داشته اند، امروز نیز فرزند یکی از پزشکان دانشگاه علوم پزشکی به عنوان اولین فردی که این واکسن را دریافت می کند، داوطلب شده است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در علوم گوناگون حرف برای گفتن دارد، خاطرنشان کرد: بایستی به دانشمندان عزیز که شبانه روزی با انجام تحقیقات خود بر روی  واکسنی که اکنون فاز سوم کارآزمایی بالینی آن آغاز شده است و همینطور واسکن های دیگر تحقیقاتی، افتخار کرد.

وی با اشاره به حمایت های استاندار همدان در راستای ایجاد شرایطی مقبول برای حرکت قدرتمندانه دانشگاه علوم پزشکی استان ، گفت: اقداماتی درخور در  از حیث سخت افزاری و نرم افزاری از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان جهت رهنمون شدن به سوی قطبی پزشکی در کشور روی داده است

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه