English

تورج همتی:

مشهد در پنجمین روز هشدار آلودگی

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی عنوان کرد: این موج آلودگی در مشهد ناشی از فعالیت ۲ کانون گرد و غبار خارجی قره قوم در ترکمنستان و هرات در افغانستان و نیز کانون داخلی سرخس است.

مشهد در پنجمین روز هشدار آلودگی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، تورج همتی مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی اعلام کرد: کیفیت هوای مشهد در روز پنجشنبه ۱۸ شهریورماه برای پنجمین روز متوالی در وضعیت هشدار آلودگی قرار گرفته است.

تورج همتی در ادامه این خبر افزود: میانگین کنونی کیفیت هوای مشهد ۱۲۲ ای. کیو. آی و نشانگر هوای آلوده و وضعیت هشدار است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: هم اکنون کیفیت هوا در منطقه سمزقند با ۱۵۱ ای. کیو. آی در شرایط هشدار و ناسالم برای تمامی افراد قرار دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: کیفیت هوا در مناطق نخریسی، چمن و سجاد مشهد در وضعیت سالم قرار دارد و کیفیت هوا در ۱۹ منطقه دیگر این شهر در وضعیت هشدار و آلوده برای گروه‌های حساس است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی تاکید کرد: این موج آلودگی هوا در مشهد ناشی از فعالیت ۲ کانون گرد و غبار خارجی قره قوم در ترکمنستان و هرات در افغانستان و نیز کانون داخلی سرخس است.

همتی در خاتمه متذکر شد و خاطر نشان کرد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمد‌های غیرضرور، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه