English

فرمانده ناجا:

مرزهای کشور به ابزار نوین مرزبانی الکترونیکی مجهز می‌شود/مرزهای ایران و جمهوری آذربایجان مرز صلح و دوستی است

فرمانده نیروی انتظامی گفت: مرزهای کشور به ابزار نوین مرزبانی الکترونیکی مجهز می‌شود تا پایش و کنترل مرزها به صورت دقیق‌تر انجام شود.

مرزهای کشور به ابزار نوین مرزبانی الکترونیکی مجهز می‌شود/مرزهای ایران و جمهوری آذربایجان مرز صلح و دوستی است

به گزارش خبرگزاری موج از آذربایجان شرقی، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری با حضور در مرزهای استان و نوار مرزی ایران و جمهوری آذربایجان در شهرستان جلفا، مرز‌های کشورمان و جمهوری آذربایجان را مرز‌های صلح و دوستی دانست و اظهار داشت: هیچ مشکل امنیتی در مرز‌های کشور به خصوص در مرز‌های آذربایجان شرقی نداریم.

وی ادامه داد: در مرز‌های شرقی هم مشکلی وجود ندارد و اوضاع در این مناطق تحت کنترل و نظارت قرار دارد.

سردار اشتری همچنین در حاشیه بازدید از پاسگاه مرزی علیزاده در شهرستان جلفا گفت: فعالیت سربازان مرزبانی دوشادوش کارکنان انتظامی در تأمین، حفظ و توسعه امنیت و آرامش جامعه ستودنی است.

فرمانده ناجا به تجهیز مرز‌ها و مرزبانی‌های کشور به ابزار نوین الکترونیکی و الکترو اپتیکی اشاره کرد و گفت: از هر نوع توان تجهیزاتی که به رصد، پایش و ارتقای امنیت مرز‌ها و مرزبانی‌ها کمک کند بهره خواهیم گرفت.

سردار اشتری تصریح کرد: پلیس در معرض آسیب و تهدید در جامعه قرار دارد که باید متناسب با محیط، مراقب چالش‌ها و آسیب‌ها باشیم و در تحقق این موضوع اهتمام کنیم چرا که در این لباس مقدس خدمتگزار مردم شریف ایران اسلامی و سرباز ولایت هستیم که باید روحیه انقلابی خود را حفظ کرده و آن را ارتقاء دهیم.

فرمانده ناجا برای شرکت در جلسه ستاد فرماندهی انتظامی استان، بازدید هوایی از مرز‌های استان، دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و بازدید از مرکز آموزشی حضرت، ولی عصر (عج) تبریز و دیدار با خانواده شهدا به این استان سفر کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی