English

عیسی کلانتری:

شاهد معضلات محیط زیستی هستیم/ در تیر ۱۱ روز هوای آلوده داشتیم

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: برای برخورداری از هوای پاک باید تلاش کنیم. متأسفانه به دلیل بی توجهی به این مهم شاهد معضلات محیط زیستی هستیم به‌طوری که در تیرماه امسال شاهد ۱۱ روز هوای آلوده بودیم.

شاهد معضلات محیط زیستی هستیم/ در تیر ۱۱ روز هوای آلوده داشتیم

به گزارش خبرگزاری موج، عیسی کلانتری ،  رئیس سازمان حفاظت محیط زیست امروز (14 مرداد) در نشست با حسین اشتری، فرمانده ناجا  با اشاره به وظیفه خطیر محیط بانان در صیانت از محیط زیست کشور اظهار کرد: ۳۵۰۰ نیروی سازمان محیط زیست در نقش محیط بان مسئولیت صیانت از منابع طبیعی و محیط زیستی کشور را بر عهده دارند.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: محیط بانان با جان و دل از محیط زیست کشور حفاظت می‌کنند اما باید بدانیم صیانت از این سرمایه‌های ملی وظیفه همه مردم است و باید با رویکردهای اجتماعی و فرهنگی، جمعیت ایران را «سفیران صیانت از محیط زیست» کنیم.

وی با اشاره به اهمیت وجود زمین پاک گفت: برای برخورداری از هوای پاک باید تلاش کنیم. متأسفانه به دلیل بی توجهی به این مهم شاهد معضلات محیط زیستی هستیم به‌طوری که در تیرماه امسال شاهد ۱۱ روز هوای آلوده بودیم.

در این نشست سردار محمد شرفی - رئیس پلیس پیشگیری ناجا، سردار احمد نوریان - سخنگو و معاون اجتماعی ناجا، سردارمجید - رئیس پلیس فتا ناجا، سردار امیرحسین یاوری - معاون تربیت و آموزش ناجا، سردار سیدکمال هادیانفر - رئیس پلیس راهور ناجا، سرهنگ  جمشید محبت خانی - فرمانده یگان حفاظت محیط زیست و جمعی از محیط بانان سازمان محیط زیست کشور حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه