English

معاون سیاسی،امنیتی استاندار ایلام :

بیش از ۹۰ درصد اتباع خارجی در ایلام دارای شناسنامه هستند

معاون سیاسی،امنیتی استاندار ایلام با اشاره به اینکه بیش از 90 درصد اتباع خارجی در سطح استان دارای شناسنامه هستند،گفت: 13 هزار اتباع خارجی در اقصی نقاط استان ساکن هستند که از این تعداد 12 هزار نفر دارای شناسنامه هستند.

بیش از 90 درصد اتباع خارجی در ایلام دارای شناسنامه هستند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، الیاس فتاحی الیاس معاون سیاسی،امنیتی استاندار ایلام در نشست کارگروه اتباع و مهاجرین خارجی استان ایلام، بر آمادگی لازم برای برگزاری مراسم اربعین  تاکید کرد و افزود: مسئولان استان می بایست باید برای برگزاری احتمالی مراسم اربعین آمادگی لازم را داشته باشند.

وی به مسائل مختلف اتباع خارجی در استان اشاره کرد و اظهار داشت: در خصوص تحصیل، اشتغال، سلامت و بهداشت اتباع باید اقدامات لازم دراستان انجام و مشکلات آنان در زمینه های مختلف برطرف شود.

معاون سیاسی،امنیتی استاندار ایلام از همه ادارات مرتبط حوزه اتباع و مهاجرین خارجی خواست با همفکری و تامل در راستای حمایت از این اتباع و مهاجرین خارجی اهتمام داشته باشند.

همچنین مدیر اتباع و مهاجرین خارجی استانداری ایلام در این نشست گفت: اقدامات بسیاری تاکنون در خصوص تابعیت، تحصیل، اشتغال و درمان اتباع خارجی انجام شده و تلاش می شود که این خدمات نیز افزایش یابد.

عبدالرضا حسن پور مدیراتباع و مهاجرین خارجی استانداری ایلام افزود: علاوه بر انجام پروژه های عمرانی موفق شدیم از موسسه اینترنشنال یک دستگاه دیالیز و یک دستگاه فریزر واکسن برای استان تهیه کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه