English

احمد کرمی:

تامین ایمنی محورهای مواصلاتی در ایلام یک ضرورت است

معاون امور عمرانی استاندارایلام با اشاره به اینکه فرمانداران گزارشها، موانع، مشکلات و راهکارهها را به کمیسیون ایمنی راه های استان ارسال کنند، گفت:تامین ایمنی محورهای مواصلاتی در سطح استان ایلام یک ضرورت است.

تامین ایمنی محورهای مواصلاتی در ایلام یک ضرورت است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، احمد کرمی معاون امور عمرانی استاندار ایلام در سومین نشست کمیسیون ایمنی راه های استان با بیان اینکه زیبنده نیست که بخاطر چند تن قیر شاهد تصادفات مرگبار در محورهای مواصلاتی استان باشیم،افزود: باید چالش‌های موجود در محورهای مواصلاتی استان به سرعت برطرف شود تا دیگر شاهد تصادفات خطرناک در جاده های استان نباشیم.

وی با به تامین قیر مورد نیاز استان تاکید کرد و از همه دستگاههای مرتبط خواست زیرساختهای لازم را جهت تامین ایمنی راهها در محورهای مواصلاتی فراهم کنند.

معاون عمرانی استاندار ایلام بر برگزاری کمیته ایمنی راهها در شهرستان ها تاکید کرد و اظهار داشت: از فرمانداران انتظار می رود که  گزارشها، موانع، مشکلات و راهکارهها را به کمیسیون ایمنی راه های استان ارسال کنند تا موانع موجود راه های استان از طریق کمیسیون های مرتبط برطرف شود.

کرمی بر اهمیت آموزش و اطلاع‌رسانی به موقع سفر‌های جاده‌ای به مردم تاکید و تصریح کرد: تشکیل کمیته آموزش و اطلاع‌رسانی با حضور فعال صدا و سیما، رسانه ها، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یک ضرورت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه