English

فراخوان شناسایی مجری طرح در حوزه “نیازسنجی و اولویت‌بندی موضوعات پژوهشی” شهرداری قم

معاونت برنامه‌ریزی و نیروی انسانی شهرداری قم به‌منظور اجرای طرح پژوهشی "نیازسنجی و اولویت‌بندی موضوعات پژوهشی "در نظر دارد از ظرفیت‌های تحقیقاتی مراکز پژوهشی و فناوری استفاده کند.

فراخوان شناسایی مجری طرح در حوزه “نیازسنجی و اولویت‌بندی موضوعات پژوهشی” شهرداری قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، شهرداری قم بر اساس مهم‌ترین رسالت خود مبنی بر اتخاذ تصمیمات کلان بر اساس پژوهش‌های علمی و به‌روز و همچنین استفاده از ظرفیت‌های تحقیقاتی مراکز پژوهشی و فناوری، اقدام به اعلام فراخوان اجرای طرح‌های پژوهشی “نیازسنجی و اولویت‌بندی موضوعات پژوهشی” کرده است.

لازم به ذکر است کلیه مراکز پژوهشی و فناوری مانند دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی دولتی یا غیردولتی، مؤسسات پژوهشی و یا فناوری دارای مجوز از یکی از مراجع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا مجلس شورای اسلامی و همچنین شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.

همچنین مرتبط بودن رشته تحصیلی مجری طرح و داشتن سوابق پژوهشی مرتبط با طرح پژوهشی از الزامات شرکت در فراخوان بوده و ارائه رزومه (CV) مجری و همکاران طرح به همراه فرم طرح پژوهشی الزامی است و همچنین طرح پژوهشی که خارج از قالب طرح بوده و بعد از اتمام مهلت مقرر فراخوان ارسال شوند، بررسی نخواهند شد.

متقاضیان می‌توانند حداکثر تا پایان وقت اداری روز جمعه مورخ ۳۰/۷/۱۴۰۰ نسبت به تکمیل و ارائه پیشنهاد طرح نامه پژوهشی مربوطه اقدام و در قالب فایل PDF به آدرس الکترونیکی Pazhoohesh@qom.ir  ارسال و یا به گروه پژوهش به آدرس میدان مفید، خیابان بهشت، روبروی بوستان جنت تحویل داده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۲۹۰۴۲۰۴ داخلی ۲۰۳ تماس گیرند.

گفتنی است برای اطلاعات بیشتر به آدرس  www.qom.ir/74014 مراجعه نمایید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه