English

رفع تصرف بیش از ۵ هکتار اراضی ملی در کردستان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان گفت: در راستای صیانت از بیت المال از 5 هکتار و 2 هزار و 369 مترمربع اراضی ملی و دولتی در استان کردستان توسط دستگاه قضا رفع تصرف شد.

رفع تصرف بیش از 5 هکتار اراضی ملی در کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، محمد جباری پیش از ظهر امروز پنجشنبه در گفت‌وگو با رسانه های کردستان، اظهار کرد: در اجرای سیاست‌های دستگاه قضایی در امر صیانت از بیت المال و اراضی ملی و دولتی و با ورود جدی و مستمر دادستانی مرکز استان کردستان ظرف 10 روز اخیر از 5 هکتار و 2 هزار و 369 مترمربع اراضی ملی و دولتی در استان کردستان رفع تصرف شد.

وی با بیان اینکه این اراضی رفع تصرف شده و به بیت المال بازگشت، افزود: ارزش تقریبی اراضی رفع تصرف شده بیش از 322 میلیارد ریال برآورد می شود که در این راستا 4 نفر دستگیر و تحویل مراجع انتظامی شده‌اند. 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان خاطرنشان کرد: این اراضی توسط دادستانی و با وصول گزارشات مردمی و حضور عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی و نیروی انتظامی رفع تصرف و به دولت بازگشت. 

وی تاکید کرد: دادستانی در راستای حفظ حقوق مردم و بیت المال با پدیده زمین خواری در استان کردستان با قاطعیت برخورد نموده و در این خصوص تمامی دستگاه‌های متولی باید با همکاری دستگاه قضایی از بروز این موارد پیشگیری نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه