English

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

آغاز طرح جهش تولید سالانه یک میلیون مسکن در کشور

وزارت راه و شهرسازی در اجرای طرح جهش تولید مسکن، شناسایی و تأمین زمین برای ساخت یک میلیون مسکن در سال را آغاز کرده است.

آغاز طرح جهش تولید سالانه یک میلیون مسکن در کشور

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، مهدی عبوری در آیین افتتاح چند طرح عمران خدمات شهری در قائم شهر اظهار داشت: در اجرای این طرح بزرگ با تصویب مجلس برای تکمیل واحد‌های مسکن شهری تا 400 میلیون تومان و برای احداث واحد‌های مسکن روستایی 250 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: ساخت یک میلیون مسکن در سال که به تصویب مجلس و شورای نگهبان رسیده و جزء برنامه‌های اجرایی رئیس جمهور است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به نیاز سنجی‌های صورت گرفته وجمع بندی معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: بر اساس سهمیه استان‌ها و تأمین زمین و ثبت نام از متقاضیان مسکن ، این طرح به زودی در کشور اجرایی خواهد شد.

وی درباره اقدامات این شرکت در سطح کشور تصریح کرد: بیش از 9 هزار و 600 طرح به صورت اقدام مشترک با اعتبار 12 هزار میلیارد تومان در دست اقدام است.

عبوری افزود: تاکنون 2 هزار و 900 طرح با اعتبار 2700 میلیارد تومان به بهره برداری رسید و مابقی طرح‌ها با اعتبارات لازم در سال جاری و سال‌های آتی به بهره برداری خواهد رسید.

وی ساخت مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری و آغاز به کار طرح بهسازی، کف سازی و جداره سازی سیاهرود و تبدیل آن به منطقه تفریحی و خدماتی و گردشگری و نیز کمک در بهسازی و باز آفرینی بافت‌های ناکارآمد شهری شامل بافت‌های فرسوده، تاریخی و سکونت‌های غیر رسمی در قائم شهر را از اقدامات مشترک و حمایتی شرکت باز آفرینی شهری ایران با شهرداری قائم شهر بر شمرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه