English

در پاسخ به خبرگزاری موج؛

تخصیص ده میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی مناطق آزاد

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: نوراله زاده در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری موج درباره میزان تسهیلات به واحدهای تولیدی گفت: طبق این تفاهمنامه هر میزان که مناطق آزاد منابع به صندوق کارآفرینی بدهد دو برابر تسهیلات به واحدی تولیدی داده می شود که سقف تسهیلات ده میلیارد تومان خواهد بود.

تخصیص ده میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی مناطق آزاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری_صنعتی و ویژه اقتصادی صندوق کارآفرینی امید تفاهمنامه امضا کردند که به موجب آن به همه منابع مناطق آزاد در اختیار صندوق کارآفرینی قرار می گیرد و صندوق موظف است دو برابر منابع را به عنوان تسهیلات ارزان قیمت صندوق در اختیار کارآفرینان مناطق آزاد قرار دهد.

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری_صنعتی و ویژه اقتصادی با بیان اینکه امیدوارم تفاهمنامه مناطق آزاد با صندوق کارآفرینی امید نقش مهمی در تولید و اشتغال داشته باشد، افزود: در یک ماه گذشته نزدیک به 180 مشکل در مناطق آزاد شناسایی شدند و بخشی از مشکلات حذف شدند که گامی در مسیر مانع زدایی بود اما در بخش پشتیبانی باید امکاناتی ایجاد تا تولیدکنندگان بتوانند از آنها استفاده کنند.

حمیدرضا مومنی با بیان اینکه برای تامین مالی مناطق آزاد از طریق بازار سرمایه اقدام کرده ایم، تصریح کرد تاکنون 5500 میلیارد تومان منابع از طریق بازار سرمایه برای مناطق آزاد پیش بینی شده که تاکنون 50 درصد آن محقق شده است.

او با تاکید بر اینکه همکاری با صندوق کارآفرینی امید با مناطق آزاد پیشرو شروع خواهیم کرد، اظهار کرد:  در حال حاضر تسهیلات خرد هم می تواند در اشتغال مناطق آزاد به ویژه در مناطق روستایی که گرفتار مهاجرت هستند موثر باشد.

در این مراسم مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به اینکه طبق این تفاهمنامه به افزایش ظرفیت تولید و اشتغال کمک خواهد شد، گفت: قبلا به صورت مشترک با برخی مناطق آزاد همکاری داشته ایم اما به صورت هماهنگ تا امروز این اتفاق نیفتاده بود.

اصغر نوراله زاده با بیان اینکه مناطق آزاد در توسعه صادرات نقش مهمی در کشور ایفا می کنند، افزود: هدف کشور از ایجاد مناطق آزاد همین ظرفیت سازی ها برای تولید و اشتغال است.

نوراله زاده در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری موج درباره میزان تسهیلات به واحدهای تولیدی گفت: طبق این تفاهمنامه هر میزان  که مناطق آزاد منابع به صندوق کارآفرینی بدهد دو برابر تسهیلات به واحدی تولیدی داده می شود که سقف تسهیلات ده میلیارد تومان خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه