English

در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی؛

بازسازی آسفالت‌ مسیرهای دسترسی سطح شهر به اداره بنادر بندرلنگه

اداره بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، پروژه تعمیر و بازسازی آسفالت‌ مسیرهای دسترسی سطح شهر بندرلنگه به این ارگان را در شهریور 1400 با اعتبار بالغ بر 70 میلیارد ریال کلید خواهد خورد.

بازسازی آسفالت‌ مسیرهای دسترسی سطح شهر به اداره بنادر بندرلنگه

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، قاسم عسکری نسب مدیر بنادر و دریانوردی غرب استان هرمزگان گفت: در راستای نقش مسئولیت‌های اجتماعی اداره بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان و تعامل شهر و بندر و نیز برای رفاه حال شهروندان شهرستان بندرلنگه و به منظور ارتقاء کیفیت عبور و مرور وسایل نقلیه شهری و افزایش سطح خدمت دهی، اجرای پروژه تعمیرات آسفالت مسیرهای دسترسی به اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه در شهریور امسال کلید خواهد خورد.

عسکری نسب افزود: یکی از گلایه‌های اصلی شهروندان شهرستان بندرلنگه، وضعیت نامطلوب آسفالت مسیرهای دسترسی به اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه به دلیل عبور ماشین های سنگین و تریلی ها است که برای بهبود این وضعیت با مشخص شدن پیمانکار، عملیات تعمیر و بازسازی آسفالت‌ مسیرهای دسترسی به اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه که از مطالبات بحق شهروندان این شهرستان می باشد درشهریور امسال آغاز خواهد شد.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان ضمن تقاضا و تشکر از همراهی و همکاری مردم فهیم شهرستان بندرلنگه در اجرای هرچه بهتر پروژه مذکورتصریح کرد: در این پروژه 4 کیلومتر از معابر آسفالت می شود

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه