English

رونق ۴۸ درصدی صادرات کالاهای غیر نفتی در بنادر غرب هرمزگان

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان از افزایش چشمگیر 48 درصدی صادرات کالاهای غیرنفتی در بنادر غرب هرمزگان و همچنین رشد 154 درصدی کابوتاژ(کران بری) فرآورده های غیرنفتی در بنادر و دریانوردی بندرلنگه در 8 ماهه نخست سال "جهش تولید"خبر داد.

رونق 48 درصدی صادرات کالاهای غیر نفتی در بنادر غرب هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، قاسم عسکری نسب اظهار داشت: در دوره زمانی 8 ماهه سال ۹۹، در مجموع سه میلیون و 207 هزار و 317 تن انواع کالا در بندرلنگه و بنادر وابسته به آن تخلیه و بارگیری شد که از این میزان، یک میلیون و 575 هزار و 252 تن با رشد 19 درصدی مربوط به کالاهای غیر نفتی و یک میلیون و 632 هزار و 65 تن دیگر به فرآورده های نفتی اختصاص دارد.

این مقام مسئول میزان صادرات کالاهای غیرنفتی در بنادر غرب هرمزگان را 819 هزار و 597 تن اعلام کرد و گفت: عمده این محموله های صادراتی شامل میوه و تره بار، خشکبار، مواد معدنی و مصالح ساختمانی بوده است که این میزان از صادرات نمایانگر رشد 48 درصدی در مقایسه با سال گذشته است.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: از مجموع صادرات غیر نفتی انجام شده، 578 هزار و 715 تن با رشد 11 درصدی به صورت رویه کابوتاژ (کران بری) در بنادر غرب هرمزگان جابجا شد که از این میزان بندرلنگه با کابوتاژ 7 هزار و 410 تن فرآورده های غیرنفتی توانست رشد 154 درصدی در مقایسه با سال گذشته داشته باشد.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان در پایان تعداد شناورهای ورودی و خروجی به بنادر غرب هرمزگان طی 8 ماه سال ۹۹ را 11 هزار و 942 فروند اعلام کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه