English

پارسیان دریچه صادرات غیر نفتی کشور به حوزه خلیج فارس

استاندار هرمزگان از صادرات 60 هزار و 500 تن سیمان به ارزش بیش از یک میلیون و 496 هزار دلار با کشتی ۳۳هزار و ۵۰۰تنی با این حجم تناژ برای نخستین بار ازپارسیان، خبر داد.

پارسیان دریچه صادرات غیر نفتی کشور به حوزه خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فریدون همتی  استاندار هرمزگان از صادرات 60 هزار و 500 تن سیمان به ارزش بیش از یک میلیون و 496 هزار دلار با کشتی ۳۳هزار و ۵۰۰تنی با این حجم تناژ برای نخستین بار ازپارسیان، خبر داد.

فریدون همتی عنوان کرد: این صادرات در قالب دو کشتی بر اساس مصوبه کارگروه تسهیل و رفع موانع صورت گرفت که در کشتی اول، 27 هزار تن محموله سیمان به ارزش 669 هزار دلار صادر شد.

وی ادامه داد: در یک محموله دیگر نیز صادرات 33 هزار و 500 تن سیمان به ارزش 827 هزار و 500 دلار صورت گرفت.

استاندار هرمزگان افزود: این دو کشتی شامل محموله‌های سیمان تولیدی از واحدهای سیمان فارس بوده که از طریق شهرستان پارسیان در استان هرمزگان به مقصد کشور کویت، صادر شدند.

 وی گفت: این صادرات در عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق اقتصاد بدون نفت و کسب سهم بیشتر صادرات غیرنفتی در حوزه خلیج فارس می باشد که در چارچوب قانون با هماهنگی همه دستگاههای متولی امر صورت گرفته است.

استاندار هرمزگان با قدردانی از همکاری دستگاه های مسوول به ویژه همراهی دستگاه قضا تصریح کرد: همدلی و هم افزایی در شرایط کنونی که در جنگ اقتصادی قرار داریم در تسهیل امور بسیار مهم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه