English

سردار میرحیدری:

سیره شهیدان رجایی و باهنر بهترین الگو برای خادمان امروز ملت است

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پیامی ضمن تبریک هفته دولت به دولت مردان نظام جمهوری اسلامی ایران، سیره و سبک زندگی شهیدان "رجایی" و "باهنر" را بهترین الگو برای خادمان امروز ملت عنوان کرد.

سیره شهیدان رجایی و باهنر بهترین الگو برای خادمان امروز ملت است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری با صدور پیامی هفته دولت را تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:

« شهیدان رجایی و باهنر، دو شهید ارزنده و بزرگوار عرصه دولت، نمونه های بارز خادمان امین مردم و مسئو لان وفادار به ملت بودند که همین رفتار و عمل اسلامی و انسانی آنان باعث شد تا دشمنان انقلاب و مردم وجود آن دو را تاب نیاورده و کشور را از وجود این عزیزان محروم کنند.

عمر دولتی که شهید رجایی و باهنر تشکیل دادند هرچند کوتاه بود اما داشتن خصلت های والایی نظیر مردمی بودن، ساده زیستی، برای خدا کار کردن، مطیع محض ولایت بودن، خدمتگذاری بی ادعا ، انقلابی و جهادی کار کردن، باعث شد تا نام و یاد این عزیزان برای همیشه تاریخ در اذهان مردم این مرز و بوم جاودانه شود.

بی تردید خدمت به مردم در نظام ما که یک نظام دینی و برگرفته از روحیات حقیقت طلبانه و عدالت خواهانه است افتخاری بزرگ برای همه دولتمردان محسوب می شود.

امروز دولت مردان نظام جمهوری اسلامی بایستی با الگو قرار دادن سیره و سبک زندگی شهدای دولت راه آن شهدای والا مقام را ادامه داده و برای خدمت رسانی بیشتر به مردم شریف ایران که شایسته بهترین ها هستند از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنند.

این جانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر و تبریک این هفته به دولت مردان نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام می دارم، فرماندهی انتظامی استان اصفهان در سالی که از سوی مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز "مدظله‌العالی" به نام سال «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» نام‌گذاری شده و همچنین با توجه به درگیری کشور با ویروس منحوس کرونا مصمم است تا از طریق تعامل با دیگر دستگاه ها و نهادهای دولتی استان در جهت رفع محرومیت ها، تبعیض و فساد، استقرار عدالت و ایجاد امنیت، آسایش و رفاه بیشتر مردم گام بردارد.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه