English

فرمانده انتظامی استان اصفهان اعلام کرد:

انهدام ۶۸ باند سازمان یافته سرقت در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام 68 باند سازمان یافته جرم سرقت و کشف یک هزار و 191 میلیارد اموال مسروقه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی در اصفهان خبر داد.

انهدام 68 باند سازمان یافته سرقت در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار محمد رضا میرحیدری به اقدامات موفقیت آمیز پلیس آگاهی استان اصفهان در خصوص مبارزه با جرم سرقت طی مدت مدت 4 ماهه ابتدایی سال جاری اشاره کرد و گفت: در این مدت 68 باند سازمان یافته جرم سرقت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان متلاشی شدند.

وی افزود: 11 مورد از این باندها مربوط به سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو، 5 باند مربوط به سرقت به عُنف، 29 باند مربوط به سرقت منزل، مغازه و اماکن ، 3 باند مربوط به سرقت خودرو و موتورسیکلت، 5 باند مربوط به سرقت احشام ، 6 باند مربوط به سرقت های خُرد و 9 باند نیز مربوط به سرقت سیم برق بودند.

سردار میرحیدری از افزایش 15.3 درصدی دستگیری ها نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: در زمینه انهدام باندهای سرقت هم با رشد 74 درصدی نسبت به بازه زمانی سال قبل مواجه بودیم .

این مقام ارشد انتظامی، با بیان اینکه بیشتر باندهای سرقت منهدم شده، افراد غیربومی و به اصطلاح سارقان در حرکت بودند اضافه کرد: اقدامات بسیار دقیق، منسجم و هوشمندانه ای به منظور کنترل و رصد این باندها صورت گرفته که زحمات کارآگاهان سخت کوش پلیس آگاهی استان اصفهان در این بخش قابل تقدیر است .

سردار میرحیدری در ادامه از کشف یک هزار و 191 میلیارد ریال اموال مسروقه طی مدت 4 ماهه ابتدایی سال جاری توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد و گفت: عمده این اموال شامل خودرو، موتورسیکلت، لوازم منزل، لوزام صوتی و تصویری، قطعات خودرو، گوشی تلفن همراه، سکه و طلاجات بودند که با تلاش های صورت گرفته به مال باختگان تحویل شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اذعان کرد: آمارها نشان می دهند طی مدت مذکور در حوزه سرقت منزل ، خودرو، احشام و کیف قاپی با کاهش های قابل توجهی روبرو بودیم که یکی از دلایل آن نیز انهدام باندهایی است که در این گونه سرقت ها فعال بودند.

این مقام ارشد انتظامی به افزایش 4.1 درصدی سرقت های مهمه در استان اصفهان اشاره کرد و اظهار داشت: بحمد الله با تدابیر رئیس پلیس آگاهی ناجا و تمرکزی که کارآگاهان بر این موضوع داشتند شاهد کاهش های قابل توجهی در استان اصفهان از نظر وقوع سرقت های مهمه به ویژه سرقت های خشن بودیم.

سردار میرحیدری از افزایش 20 درصدی قدرت کشف پلیس آگاهی استان اصفهان در زمینه مقابله با سرقت محموله خبر داد و گفت:در کشف سرقت منزل5.7 درصد، در کشف کیف قاپی 3.7 درصد، در کشف سرقت موتورسیکلت 3.4 درصد و در سرقت اماکن 7/. درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشتیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، تلاش برای ارتقای سطح دانش ومهارت کارکنان، افزایش توان عملیاتی و آمادگی جسمانی و حرفه ای گرایی ماموران، کاهش فاصله وقوع تا کشف، توسعه کشف علمی جرایم ، تجهیز آزمایشگاه های تشخیص هویت و تمرکز بر هوشمندسازی را جزو اقدامات این فرماندهی به منظور تقویت پلیس آگاهی استان عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • دانایی رمز امنیت

    دستگیری سارقین فایده ای نداره چون سرقت قدیمی ترین جرم تاریخ هستش و قابل ریشه کنی نیست در حالیکه با توجه باینکه درب، بالکن و پنجره ها، معابر ورودی هستند که سارقفین استفاده میکنند، میشه با اطلاع رسانی این مهم که درب یا حفاظ ضد سرقت وجود خارجی نداره چون سارقین اصلا به جنس درب و حفاظ کاری ندارند و فقط قفلها را باز یا تخریب میکنند، به جامعه آموزش داد که برای غیر ممکن کردن ورود سارقین، قفل ضد دیلم روی درها و حفاظ ضد دیلم مقابل پاسیو، بالکن و پنجره ها نصب کنند که حتی اگر دزدان تا پشت در و پنجره ها هم رسیدن، به هیچچچچچچچ روشی نتونن وارد بشن، یقینا و به شدت از سرقتها کاسته خواهد شد. دانایی رمز امنیت

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه