English

در کمتراز ۳ ساعت انجام شد؛

دستگیری یک گروگانگیر در اصفهان / آزادی گروگان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری یک گروگانگیر و آزادی گروگان طی عملیات 3 ساعته در اصفهان توسط نیروی انتظامی خبر داد.

دستگیری  یک گروگانگیر در اصفهان / آزادی گروگان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری با اشاره به دستگیری یک گروگانگیر در اصفهان گفت: در پی مراجعه یک نفر به کلانتری ملک شهراصفهان و اعلام اینکه فردی برادر او را گروگان گرفته و طی تماس تلفنی تقاضای 50 میلیون ریال برای آزادی او کرده، بلافاصله عوامل تجسس و انتظامی وارد عمل شدند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: یک گروه از ماموران مجرب انتظامی وارد عمل شدند و کمتر از 3 ساعت پس از گروگانگیری فرد گروگانگیر را شناسایی و دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه گروگان نیز آزاد شد، بیان داشت: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد فرد گروگانگیر مبلغ 20 میلیون ریال از گروگان دریافت کرده بود و تقاضای 50 میلیون ریال از خانواده او کرده بود که با یاری خدای متعال و عملیات به موقع پلیس در رسیدن به هدف خود ناکام ماند.

سردار میرحیدری گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و فرد گروگانگیر پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از شهروندان خواست: در همه حال مراقب خود باشند و به افراد غریبه اعتماد نکنند و درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مانند اینکه فردی را به زور سوار خودرو می کنند مشخصات خودرو و راننده را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی