English

فرمانده انتظامی استان اصفهان اعلام کرد:

آماده باش ۱۰۰ درصدی پلیس در تاسوعا و عاشورای حسینی در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از آماده باش 100 درصدی پلیس اصفهان برای خدمت گزاری به عزاداران حسینی در روزهای تاسوعا و عاشورا خبر داد.

آماده باش 100 درصدی پلیس در تاسوعا و عاشورای حسینی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری گفت: پلیس اصفهان و بسیج کلیه توان را برای خدمت گزاری به عزاداران حسینی و هرچه بهتر برگزار شدن با شکوه عزداری های مردم در روزهای تاسوعا و عاشورا با رعایت پروتکل ها بهداشتی در آمادگی کامل می باشد.

وی افزود: تمام نیروهای پلیس استان برای 3 روز پیش رو به طور 100 درصد بسیج شدند تا مجالس و برنامه های هیئت های عزاداری سید الشهدا(ع) با شکوه هرچه تمام تر و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی که از سوی ستاد مقابله با کرونای استان و کشور ابلاغ شده انجام شود.

این مقام انتظامی همچنین از پوشش انتظامی و ترافیکی  عزاداری هیئت های مذهبی در محلات خبر داد و گفت: علاوه بر این کلیه توان پلیس آگاهی استان اصفهان  نیز برای حفاظت از منازل و اموال مردم و برخورد با مجرمان ، سارقان و اخلالگران در نظم عمومی بسیج شده است.

وی بیان کرد: هرگونه جابجایی اثاثیه منازل در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی مانند سال های قبل منوط به اخذ مجوز از کلانتری ها است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه، امروز پلیس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمتگزار عزاداران حسینی است گفت: بسیاری از همکاران من به خاطر تامین امنیت هیئت ها و مجالس عزاداری سید و سالار شهیدان از فیض حضور در این برنامه ها محروم هستند که از همه مردم شریف و شهد پرور استان  انتظار دارم خدمتگزاران خود در نیروی انتظامی را در این روزها از دعای خیر خود فراموش نکنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه