English

‏فرمانده انتظامی استان اصفهان اعلام کرد:

تشدید نظارت های پلیس در مراکز تجاری و اداری اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از تشدید نظارت ها پلیس بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مراکز تجاری و اداری در اصفهان خبر داد.

تشدید نظارت های پلیس در مراکز تجاری و اداری اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری از تشدید نظارت بر رعایت پروتکل‌ های بهداشتی در مراکز تجاری و اداری توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی خبر داد و گفت: قطعاً اگر در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی به خصوص رعایت فاصله گذاری اجتماعی توسط مراکز اداری و تجاری و واحدهای صنفی کوتاهی صورت گیرد و به حقوق مردم بی توجهی شود برابر با ضوابط با آنها برخورد خواهد شد.

وی افزود: پلیس  اصفهان ضمن اینکه خود مصوبات ستاد مقابله با کرونا را در یگان های انتظامی و خدماتی اجرا کرده و می کند وظیفه دارد تا از دستگاه هایی که در حوزه سلامت فعالیت می کنند و دستگاه های کنترلی که بر روند رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت دارند هم پشتیبانی و حمایت لازم را به عمل آورد تا  این دستگاه ها بتوانند وظایف خود را به خوبی عمل کرده و مصوبات ستاد را اجرایی کنند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به هماهنگی دستگاه قضائی با پلیس در این خصوص گفت: هرگونه تجمع و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده نکردن از ماسک در مراکز عمومی و سرپوشیده می تواند به افزایش ابتلا به بیماری کرونا منجر شود که در این خصوص بایستی همگان همکاری لازم را انجام دهند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه شماره تلفن سامانه مرکز فوریت پلیسی 110 به صورت شبانه روز در خدمت شهروندان است گفت: از هم استانی های عزیز می خواهم هر گونه تخلفی در خصوص عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز اداری و تجاری و واحدهای صنفی را از طریق تماس با سامانه 110 به اطلاع پلیس برسانند تا ان شاء الله به مدد الهی و با همکاری یکدیگر بتوانیم به قطع چرخه انتقال این ویروس کمک کرده و کرونا را در زمان کوتاهی شکست دهیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه