English

سرهنگ فرخ جمالی مطرح کرد

تردد در بلوارهای ارم، جوان و گنجنامه مجدد جریان پیدا کرد

رییس پلیس راهور شهرستان همدان با اشاره به محدودیت های ناشی از کرونا، گفت: طبق تصمیم اتخاذ شده از امروز محدودیت تردد پیش بینی برای این سه بلوار رفع و موانع فیزیکی برداشته شده و تردد در آن جریان پیدامی کند.

 تردد در بلوارهای ارم، جوان و گنجنامه مجدد جریان پیدا کرد

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سرهنگ فرخ جمالی  رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان   با اشاره به محدودیت های ناشی از کرونا، گفت:  طبق تصمیم اتخاذ شده از امروز محدودیت تردد پیش بینی برای این سه بلوار رفع و موانع فیزیکی برداشته شده و تردد در آن جریان پیدامی کند.

وی افزود: پیش از این با توجه به شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از تجمع در اماکن تفریحی، محدودیت تردد در بلوارهای ارم، جوان و گنجنامه از ساعت ۱۹ اعمال می شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان بیان کرد: محدودیت تردد در مسیرهای تفریحی و گردشگری شهر همدان از امروز برداشته شد.

وی اضافه کرد: طبق تصمیم اتخاذ شده از امروز محدودیت تردد پیش بینی برای این سه بلوار رفع و موانع فیزیکی برداشته شده و تردد در آن جریان می یابد.

رییس پلیس راهور شهرستان همدان اضافه کرد: البته ممنوعیت ورود خودروهای شهرستان های تابعه استان همدان به مراکز تفریحی در روزهای جمعه و تعطیل اعمال می شود.

سرهنگ جمالی تاکید کرد: محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا سه بامداد برقرار بوده و رفع نشده است.
وی اظهار داشت : وضعیت تردد خودروهای غیر بومی در همدان به صورت روزانه از سوی پلیس راهور رصد می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه