English

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان خبر داد؛

لغو محدودیت در سه مسیر گردشگری گنجنامه، ارم و جوان/استمرار ممنوعیت تردد شبانه

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان روز شنبه با اشاره به لغو محدودیت در سه مسیر گردشگری گنجنامه، ارم و جوان، گفت: ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا سه بامداد همچنان در شهرستان همدان اعمال می شود.

لغو محدودیت در سه مسیر گردشگری گنجنامه، ارم و جوان/استمرار ممنوعیت تردد شبانه

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سرهنگ فرخ جمالی،  رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان روز شنبه با اشاره به لغو محدودیت در سه مسیر گردشگری گنجنامه، ارم و جوان افزود: با قرار گرفتن شهرستان همدان در وضعیت قرمز کرونایی، محدودیت های ویژه تردد در سه مسیر گردشگری و پرترافیک «گنجنامه، ارم و جوان» اعمال و از تردد خودروها طی ساعاتی مشخصی از روز در این مسیرها ممنوع شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: اعمال محدودیت تردد در سه مسیر گردشگری داخل شهر همدان پس از تغییر رنگ بندی شهرستان از وضعیت قرمز به نارنجی، لغو شد.

وی گفت: بر اساس این محدودیت، تردد خودروها در محدوده زمانی ۱۷ تا ۲۲ روز در این سه مسیر ممنوع شد و از تردد خودروها در این بازه زمانی با حضور نیروهای پلیس و قراردادن موانع (نیوجرسی) ممانعت بعمل آمد.

وی با اشاره به اینکه ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا سه بامداد همچنان در شهرستان همدان اعمال می شود، با قرار گرفتن این شهرستان در وضعیت نارنجی، محدودیت تردد در سه مسیر بلوار گنجنامه، ارم و جوان لغو و ممنوعیتی برای تردد خودروها در این مسیرها وجود ندارد.

از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، هشت شهرستان در وضعیت نارنجی و ۲ شهرستان «بهار و اسدآباد» در وضعیت قرمز کرونایی هستند

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه