English

اهدا خون ، اهدا زندگیست

رییس پایگاه انتقال خون شهرستان بندرلنگه مشارکت مردم را در اهدا خون بزرگترین خدمت به جامعه بشری و مردم دانست و گفت: با مشارکت مردم به صورت مستمر در پویش اهدا خون، این پایگاه با مشکل کمبود و ذخیره خون برای نیازمندان مواجه نخواهد شد.

اهدا خون ، اهدا زندگیست

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، در چهارمین روز از هفته دولت، طی مراسمی با حضور معاون برنامه ریزی، درویشی معاون عمرانی فرمانداری، جمعی از مسئولان شهرستان بندرلنگه با هدف تشویق و ترویج فرهنگ اهدای خون در پایگاه انتقال خون این شهرستان، اهدا خون در راستای کمک به بیماران نیازمند انجام شد.
زرهی معاون فرماندار بندرلنگه اظهار داشت: فرهنگ اهدا خون باید در جامعه نهادینه شود و ضرورت دارد که مردم بیشترین مشارکت را در امر اهدا خون داشته باشند.
معاون فرماندار بندرلنگه بیان داشت: در این دو سال اخیر با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا، تعداد بیماران نیازمند به خون در این بندرلنگه بیش از پیش شده است لذا مردم با اقدام عملی و مستمر اهدا خون، زمینه های مساعد را فراهم می سازند تا پایگاه با مشکل کمبود خون مواجه نشود.
زرهی اذعان داشت: در هیچ شرایطی نباید از یاری و کمک رساندن به همنوعان خویش از جمله بیماریهای خاص و..... دریغ کرد. « روزی خواهد رسید که ما هم به مانند سایر هموطنانمان به خون نیاز پیدا کنیم».
وی عنوان کرد: ادامه حیاتمان با دریافت خون یا خونی که در رگهایمان جریان دارد پیوند ناگسستنی خورده است.
وی گفت: تقاضای بنده از مردم این است که در امر یاری رساندن به بیماران نیازمند «خون»از همدیگر سبقت یگیرید و با مراجعه به این پایگاه ها مقداری از خون خود را اهدا کنید.
فرشته نظربین رییس پایگاه انتقال خون بندرلنگه در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بیماران نیازمند به خون در سطح شهرستان زیاد است من دست یاری به سوی همشهریانم دراز می کنم تا دیگر شاهد بیماران نیازمند به خون نباشیم. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه