English

سفر بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت به خراسان رضوی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: در حال حاضر کشورمان با بحران بسیار سنگینی در زمینه همه‌گیری ویروس کرونا مواجه شده است که در تاریخ کم‌سابقه است.

سفر بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت به خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت دولت سیزدهم در نخستین سفر خود پس از اخذ رأی اعتماد از مجلس شورای اسلامی، با سفر به مشهد از اورژانس عدالتیان مشهد بازدید کرد.

بهرام عین‌اللهی با سفر به مشهد، ضمن زیارت مضجع مطهر امام رضا (ع)، با حضور در اورژانس عدالتیان مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) مشهد مقدس، ضمن بررسی روند خدمات‌رسانی به بیماران مبتلا به کرونا، از تلاش‌های مدافعان سلامت نیز قدردانی کرد.

بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه این سفر، بیان کرد: در حال حاضر کشورمان با بحران بسیار سنگینی در زمینه همه‌گیری ویروس کرونا مواجه شده است که در تاریخ کم‌سابقه است.

وی در ادامه اظهار کرد: برای مقابله با تمامی بحران‌ها همچون سیل و زمین لرزه، راهکارهایی وجود دارد اما در بحران کرونا به دلیل غیرقابل مشاهده بودن ویروس، بهترین راهکار رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است که باید به‌عنوان یک تکلیف شرعی، ضمن مراقبت از خود، از سلامت دیگران نیز محافظت کنیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات بسیار مؤثر آستان قدس رضوی در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در بارگاه منور رضوی تاکید کرد: اقدامات آستان قدس رضوی در حرم مطهر رضوی در حوزه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به طور کامل قابل مشاهده است اما نکته‌ای که بسیار مهم است، همکاری بیشتر مردم در این زمینه است که می‌توان با افزایش برنامه‌های آموزشی و تبلیغی برای زائران رضوی، نسبت به آن اقدام کرد.

وی ضمن تأکید بر انجام واکسیناسیون بر اساس فراخوان‌های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت و مشارکت مردم در این زمینه، گفت: برای تمامی افراد پس از انجام دو مرحله واکسن، کارت‌های واکسیناسیون صادر می‌شود بنابراین لازم است که همگان بر اساس فراخوان نسبت به انجام واکسیناسیون اقدام کنند.

شایان ذکر است که رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در حاشیه این بازدید، گزارشی از اقدامات انجام شده در خدمات‌رسانی به بیماران مبتلا به کرونا و توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در سطوح مختلف ارائه داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه