English

واکسیناسیون عصرها در سه مرکز تجمیعی کرمانشاه شروع شد

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: به منظور تسریع در امرا واکسیناسیون کرونا در کرمانشاه، سه مرکز تجمیعی خلیج فارس و حضرت خدیجه کبری (س) و سایت خودرویی ورزشگاه ۱۵ خرداد تا ساعت ۱۹ انجام می شود.

واکسیناسیون عصرها در سه مرکز تجمیعی کرمانشاه شروع شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از اجرای طرح واکسیناسیون کرونا در کرمانشاه در شیفت عصر خبر داد و ابراز داشت: با اقدامات صورت گرفته فعالیت برخی از مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در کرمانشاه در شیفت عصر، برای سرعت بخشیدن به طرح واکسیناسیون کرونا از امروز آغاز شده و براین اساس شیفت عصر در مراکز تجمیعی خلیج فارس و حضرت خدیجه کبری (س) و سایت خودرویی ورزشگاه ۱۵ خرداد در کرمانشاه فعال است و واکسیناسیون در این مراکز تا ساعت ۱۹ ادامه خواهد داشت.  

ابراهیم شکیبا با بیان این مطلب که مراکز تجمیعی واکسیناسیون در شهرستان‌های اسلام آبادغرب، دالاهو، پاوه، جوانرود، روانسر، سرپل ذهاب و کنگاور نیز در شیفت عصر فعال هستند، خاطرنشان ساخت: تاکنون ۳۵/۵ درصد از جمعیت هدف در استان کرمانشاه واکسن کرونا دریافت کرده اند.

وی با بیان اینکه بیش از ۷۱۲ هزار دور واکسن در استان تزریق شده است، گفت: از این تعداد بیش از ۵۲۶ هزار دوز مربوط به نوبت اول و تعداد بیش از ۱۸۶ هزار دوز مربوط به نوبت دوم بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه