English

حسن موحدیان:

شورای ششم از توسعه فضای سبز شهری مشهد، حمایت می کند

رییس شورای اسلامی شهر مشهد عنوان کرد: سیاست ما سیاست تعامل است و دست تعامل ما به سوی همه دراز است و، چون ما بنا داریم مشکلی را حل کنیم خودمان به سمت سایر طرف‌های مذاکره می‌رویم و منتظر نمی‌نشینیم.

شورای ششم از توسعه فضای سبز شهری مشهد، حمایت می کند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسن موحدیان رییس شورای اسلامی شهر مشهد اعلام کرد: توسعه فضای سبز شهری نیاز مبرم مشهد و مورد حمایت شورای ششم است و  توسعه فضای سبز در پیرامون شهر باید به نحوی که بتواند زمینه حضور و استفاده خانواده‌ها را فراهم کند از ضروریات شهر می باشد و مورد حمایت ما است.

حسن موحدیان در ادامه این خبر افزود: شهر‌ها در عصر جدید نیاز مبرمی به فضای سبز به ویژه کمربند فضای سبز دارند چرا که زندگی شهری خشن شده، آلودگی هوا بالا رفته و نیاز به ابزار‌هایی برای تولید اکسیژن است.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد همچنین گفت: در کمربند سبز جنوبی کار‌ها به خوبی پیش رفته و درختان رشد خوبی داشته‌اند و امیدوارم در دوره شورای ششم نیز اعتبارات خوبی گذاشته شده و فضای سبز گسترش پیدا کند.

وی اظهار کرد: فضای سبز باید به مکانی برای آرامش مردم تبدیل شود چراکه با ترویج زندگی آپارتمان نشینی، مردم احتیاج بیشتری به فضایی برای استفاده از طبیعت، ورزش و دورهمی دارند. ضمن اینکه بر طبق فرموده مقام معظم رهبری نسبت به مراقبت از ارتفاعات جنوبی مشهد، فضای سبز از دست اندازی‌ها جلوگیری می‌کند پس توسعه فضای سبز برای شهر‌ها اقدامی ضروری است و توجه به کمربند فضای سبز هم از حاشیه‌نشینی جلوگیری می‌کند و هم اکسیژن مورد نیاز شهر را تولید خواهد کرد.

موحدیان بیان کرد: هیچ وقت نباید ناراحت شویم از اینکه خانواده‌ها در محیطی کنار هم جمع شده و مدتی را به دور از هیاهو به گفتگو بپردازند چرا که این اتفاق به استحکام خانواده بسیار کمک می‌کند و بنده به نمایندگی از شورا از دکتر یعقوبی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری مشهد و مجموعه تحت امر ایشان که در توسعه فضای سبز مشهد تلاش وافر داشتند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی تاکید کرد: ما اعتقاد داریم که کار باید طبق برنامه پیش برود و باید از تک محوری دوری جست و هر اتفاقی که منطبق بر برنامه باشد، شورا بر آن نظر مساعد داشته، رای موافق خود را اعلام می‌کند و اگر انتقادی هم انجام شده به دلیل تخلف از برنامه بوده است.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در ادامه تصریح کرد: اتفاق به وجود آمده در مشهد و ایجاد فضا‌های تفریحی و سرگرمی در پیرامون شهر کار بسیار خوبی بوده که ما نیز در این دوره از آن‌ها حمایت می‌کنیم و تلاش خواهیم داشت ضمن تکمیل پروژه‌های در جریان، پروژه‌های جدیدی نیز تعریف شود.

موحدیان افزود: البته پروژه‌هایی که منجر به تردد بیشتر خودرو‌های شخصی شود مورد موافقت ما نیست و بیشتر به دنبال پروژه‌هایی هستیم که آلودگی‌های محیط زیستی را کمتر کرده و منافع عامه مردم تامین شود.

وی خاطر نشان کرد: به عنوان مثال قطار شهری برای ما دارای اهمیت بیشتری است چرا که یک سیستم حمل و نقل پاک و با امنیت است که تلفات در آن تقریباً به صفر می‌رسد در حالی که در استفاده از خودرو همواره سوانح، مصدومیت‌ها و فوت به وفور دیده می‌شود که برای یک عمر خانواده‌ای را درگیر می‌کند، لذا ما بیش از آنکه در فکر دیده شدن فعالیت‌ها و تشویق و دست زدن مردم باشیم به دنبال پروژه‌هایی هستیم که آینده شهر را تضمین کرده و برای آینده مردم مفید باشد.

رئیس شورای مشهد عنوان کرد: سیاست ما سیاست تعامل است و دست تعامل ما به سوی همه دراز است و، چون ما بنا داریم مشکلی را حل کنیم خودمان به سمت سایر طرف‌های مذاکره می‌رویم و منتظر نمی‌نشینیم تا آن‌ها به سراغ ما بیایند و تلاش ما آن است که با ایجاد تعامل برد برد کار‌ها را پیش ببریم.

موحدیان در خاتمه به این نکته اشاره کرد: شهرداری در ادوار گذشته با دید حل مشکل و برای منافع مردم به دل مشکلات زده و حتی هزینه بیشتری پرداخت کرده و این اتفاق سبب شده که امروز مذاکره و راضی کردن نهاد‌ها سخت‌تر شود، اما به خاطر رفاه مردم باید این کار انجام شود و باید راهی برای حل آن‌ها پیدا کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه