English

محمدرضا حیدری:

تا آخرین لحظه به عهد خود با مردم فهیم و قدرشناس مشهد پایبند هستیم

رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در فضای پرغوغای انتخاباتی این روزهای حاکم بر جامعه، این عزم و همیت ستودنی بدنه مدیریت شهری مشهد چون گذشته، پرقدرت، باشتاب و بی‌وقفه در حال اجراست و ادامه دارد.

تا آخرین لحظه به عهد خود با مردم فهیم و قدرشناس مشهد پایبند هستیم

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدرضا حیدری رییس شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: در فضای پرغوغای انتخاباتی این روزهای حاکم بر جامعه، فعالیت‌های عمرانی و توسعه‌ای در شهر مشهد، همچون گذشته، پرقدرت، باشتاب و بی‌وقفه در حال اجراست و ادامه دارد.

حیدری در ادامه افزود: به منظور بررسی آخرین وضعیت پیشرفت پروژه رودپارک و خدا قوت به مجریان آن، از این مجموعه بازدید کردم؛ پروژه‌ای که از حیث اثرات زیست‌محیطی و ایجاد فضای اجتماعی برای شهروندان، اتفاقی بی‌نظیر و بسیار ارزشمند خواهد بود.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد همچنین اضافه کرد: این عزم و همیت ستودنی بدنه مدیریت شهری مشهد، در دوره شورای پنجم نشان می‌دهد که ما همچنان، تا آخرین لحظه به عهد خود با مردم فهیم و قدرشناس مشهد پایبند هستیم و هیچ اتفاق و رویدادی، حتی انتخابات پیش‌رو، موجب غفلت از عمران و آبادانی شهر نمی‌شود.

حیدری در خاتمه اظهار کرد: با تلاش‌های مجدانه شورای شهر و پیمانکاران و مجریان پروژه و عزم مدیران شهرداری مشهد به خصوص معاون محترم عمران، حمل و نقل و ترافیک، پروژه ارزشمند رودپارک در کال چهل‌بازه ظرف سه هفته آینده در اختیار شهروندان عزیز مشهدی قرار می‌گیرد و شاهد خدمت ماندگار و مانای دیگری از مدیریت شهری برخاسته از شورای پنجم خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه