English

رئیس هیأت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور:

وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی نگاه مثبت و توسعه‌ای به رسانه‌ها دارد

رئیس هیأت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور 'tj: وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی نگاه مثبت و توسعه‌ای به رسانه‌ها دارد.

وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی نگاه مثبت و توسعه‌ای به رسانه‌ها دارد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، ساسان شیخی در مورد برنامه‌های وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: در برنامه‌های آقای اسماعیلی در حوزه رسانه نگاه مثبت و توسعه‌ای به رسانه ها شده است.

وی ادامه داد: وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم در حوزه رسانه دغدغه‌های زیادی دارد که بسیاری از آنها دغدغه‌های اهالی رسانه است و قطعاً شاهد تغییرات زیادی در نوع حمایت و برنامه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه رسانه خواهیم بود.

رئیس هیأت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور بیان داشت: ایشان نگاه مثبتی نسبت به تشکل صنفی خانه مطبوعات به عنوان تنها تشکل حوزه رسانه وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد و معتقد است این تشکل می‌تواند در بسیاری از امور حوزه رسانه نقش آفرین باشد.

وی تأکید کرد: خانه مطبوعات و رسانه به عنوان تنها تشکل فراگیر حوزه رسانه از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی درخواست دارد رأی مثبت به آقای اسماعیلی به عنوان وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی دهند زیرا ایشان برنامه‌های خوب و مناسبی برای اجرا در حوزه این وزارتخانه دارد.

شیخی افزود: ایشان دارای مدیریت بالایی است و در سوابق مدیریتی ایشان تعامل و همراهی همواره دیده می‌شود و قطعاً در وزارت ایشان اهالی فرهنگ، هنر و رسانه بهترین روزها را تجربه خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه