English

سوالِ روز؛

سرنوشتِ مدیرانِ سرخابی‌ها در دولت سیزدهم چه می‌شود؟

سرانجام وزیر ورزش و جوانان پیشنهادی دولتِ سیزدهم هم مشخص شد و حمید سجادی به مجلس شورای اسلامی، برای پست وزیرِ ورزش و جوانان معرفی شد.

سرنوشتِ مدیرانِ سرخابی‌ها در دولت سیزدهم چه می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری موج؛ بدون شک، یکی از چالش‌های اصلی پیشِ‌روی وزارت ورزش در دولت سیزدهم، رویکرد‌ و نگاه این وزارتخانه، نسبت به سرخابی‌های پایتخت است که مهم‌ترینِ آن، سر و سامان دادن به شرایط مدیریتی استقلال و پرسپولیس است.

هیات مدیره استقلال، در ماه‌های اخیر بازهم دچار تغییر تحول شد و تیم مدیریتی سرخ‌ها هم پس از خروج مهدی رسول‌پناه، آخرین تغییراتش را تجربه کرد.

حال مهم‌ترین، پرسش اهالی فوتبال و طرفداران این دو تیم، درخصوص آینده صندلی‌های مدیریت این دو باشگاه پرطرفدار پایتخت است که آیا با روی کار آمدن دولتِ جدید، بازهم تیم مدیریتی سرخابی‌های پایتخت، دچار تغییر و تحول می‌شود یا خیر!

طبق آن چیزی که در سالیان اخیر مشاهده کردیم، احتمال تغییر و تحولاتِ گسترده در استقلال و پرسپولیس می‌تواند بسیار بالا باشد، زیرا نحوه رسیدن مدیران این دو باشگاه، به مدیریتِ کلان ورزش در سطح استقلال و پرسپولیس، ارتباطِ مستقیمی با روابطِ سیاسی آن‌ها با دولتِ وقت دارد زیرا اغلب مدیران عالی‌رتبه‌ای که سابقه فعالیت در این دو باشگاه را داشته‌اند، از مدیرانِ سیاسی بودند تا از خانواده بزرگ ورزش! پس با روی کار آمدن دولتِ سیزدهم، تغییرات در هیات مدیره استقلال و پرسپولیس و به طبع مدیریت عامل این دو باشگاه می‌تواند محتمل باشد.

 

مددی؛ بی‌کارنامهِ بارابطه

 

در استقلال، شرایط کمی متفاوت‌تر از رقیبِ سنتی است، در دولت دوازدهم، ثبات مدیریتی به هیچ عنوان در این باشگاه وجود نداشت و آبی‌ها، زیان‌های جبران ناپذیری را از همین معضلات مدیریتی در چهار و اندی سال اخیر چشیدند، در حال حاضر احمد مددی مدیرعامل فعلی استقلال، کارنامه چندان قابل دفاعی در این پست ندارد و علاوه بر هواداران، از مقبولیت چندانی را هم بین اعضای تیم برخوردار نیست، اما طبق شنیده‌ها از روابطِ بسیار خوبی برخوردار است و درخصوص آبی‌ها باید همه چیز را به هفته‌های آتی موکول کرد.

 

سمیعی و استعفای هوشمندانه

 

در پرسپولیس اما، اوضاع مدیریتی غالبا در چند سال اخیر مساعد بوده و پس از روی کارآمدن جعفر سمیعی که خود از مدیران عالی‌رتبه وزارت ورزش در دولت دوازدهم بود، آرامشِ خاصی بر فضای باشگاه حکم‌فرما شده است، اما گویا سمیعی، قصدِ استعفا دارد تا دست وزارت دولت سیزدهم را برای انتخاب باز بگذارد.

حال باید دید در نهایت وزارت ورزش و جوانانِ دولت سیزدهم، چه تصمیمی در قبال مدیریت سرخابی‌های پایتخت خواهد گرفت.

 

گزارش از محمدرضا ولی‌زاده

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی