English

اظهارات سلطانی فر درباره وضعیت خصوصی سازی سرخابی‌ها

وزیر ورزش و جوانان درباره وضعیت خصوصی سازی سرخابی‌ها و کمک مالی به فدراسیون فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

اظهارات سلطانی فر درباره وضعیت خصوصی سازی سرخابی‌ها

به گزارش خبرگزاری موج، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان درباره وضعیت خصوصی سازی سرخابی‌ ها و اینکه چند نفر قصد خرید سهام این ۲ باشگاه را دارند، اظهار کرد: این موضوع در اختیار سازمان خصوصی سازی است. ما تا پایان سال ۹۹ تمام اسناد،   مدارک  و مستندات را در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار دادیم. هدایت، راهبرد و عملیات خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس در اختیار این سازمان قرار دارد. درباره زمان و نحوه واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس از سازمان خصوصی سازی سوال کنید.  

سلطانی فر درباره اینکه گفته می شود که برخی از افراد نمی‌گذارند باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به فروش برسند، گفت:  من در جریان این موضوع نیستم.  

او درباره کمک ۵۲ میلیارد تومانی وزارت ورزش به  تیم ملی فوتبال  اظهار کرد: کمک مالی به تیم ملی فوتبال قرار است از مجموع اعتبارات مالی وزارت ورزش انجام شود. خزانه ۱۰ میلیارد تومان به فدراسیون فوتبال پرداخت کرده است و ۱۰ میلیارد تومان دیگر هم در روز‌های آینده  به فدراسیون فوتبال پرداخت می‌شود.  

سلطانی فر درباره اینکه گفته می‌شود  ۵۲ میلیارد تومان به فدراسیون فوتبال کمک مالی شده است، گفت: من در جریان این موضوع نیستم.

همکاری بین وزارت ورزش و نیروهای مسلح در بالاترین سطح قرار دارد 

سلطانی فر درباره اینکه تفاهم نامه‌ای هم بین ارتش و وزارت ورزش  به امضاء شده است، گفت: ما در چند محور با نیرو‌های مسلح  سند همکاری امضاء کرده ایم. این تفاهم نامه چگونگی همکاری‌ها ما و ارتش را مشخص می‌کند. خوشبختانه هماهنگی‌و همکاری‌ طرفین در بالاترین سطح خود قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • علی

    البته این شخص بابامسعود تیم پرسپولیس است و چند ناقهرمانی بی ارزش در چندسال اخیر را به این تیم هدیه کرد... و البته دشمن خونی تیم محبوب ما استقلال....لعنت بر ...

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه