English

آزادبخت:

بازگشت ساعات کاری ادارات به روال سابق/ممنوعیت تردد بین استانی خودروها ادامه دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با اشاره به اینکه ممنوعیت تردد بین استانی خودروها نیز براساس مصوبات ستاد ملی کرونا تا پنجم شهریور ادامه دارد، گفت: از ابتدای شهریورماه تعطیلی روزهای پنج‌شنبه ادارات لغو شده و ساعت کاری ادارات نیز به روال سابق خود یعنی از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ باز خواهد گشت.

بازگشت ساعات کاری ادارات به روال سابق/ممنوعیت تردد بین استانی خودروها ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری موج همدان، مصطفی آزادبخت،  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به بازگشت ساعات کاری ادارات به روال سابق، افزود:  اجازه خروج خودروهای با پلاک بومی از استان همدان نیز با حضور تیم های پلیس در مبادی خروجی استان داده نمی شود.

ممنوعیت تردد بین استانی خودروها نیز براساس مصوبات ستاد ملی کرونا تا پنجم شهریور ادامه دارد و خودروهایی که پلاک آن‌ها متعلق به استان‌های دیگر باشد، اجازه ورود به استان همدان را ندارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت که از ابتدای شهریورماه تعطیلی روزهای پنج‌شنبه ادارات لغو شده و ساعت کاری ادارات نیز به روال سابق خود یعنی از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ باز خواهد گشت.

وی افزود: محدودیت فعالیت مشاغل نیز همچنان بر اساس رنگ‌بندی اعلام شده ادامه دارد و با توجه به وضعیت قرمز کرونایی استان همدان، گروه های شغلی مشخص(غیر از مشاغل و خدمات ضروری) اجازه فعالیت ندارند.

پیش از این در ۱۹ تیرماه سال جاری به منظور بهینه سازی مصرف برق و مدیریت پیک مصرف، ساعات کار ادارات استان همدان تا پایان مردادماه از ۷ صبح تا ۱۳ و روزهای پنجشنبه نیز تعطیل اعلام شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه