English

محسنی بندپی:

ساعات کاری ادارات تهران از ۱۷ اسفندماه به حالت عادی برمی‌گردد

استاندار تهران گفت: بنابر توصیه دولت و طبق مصوبه ستاد عملیات مقابله با کرونا در تهران ساعات کاری ادارات استان تهران از شنبه ۱۷ اسفندماه به حالت عادی برمی‌گردد.

ساعات کاری ادارات تهران از ۱۷ اسفندماه به حالت عادی برمی‌گردد

به گزارش خبرگزاری موج،  انوشیروان محسنی بندپی ، استاندار تهران با تکذیب مطالب منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر «ملغی شدن مصوبه برگشت ساعات کاری ادارات و سازمان‌های پایتخت به حالت عادی» گفت: بنابر توصیه دولت و طبق مصوبه ستاد عملیات مقابله با کرونا در تهران ساعات کاری ادارات استان تهران از شنبه 17 اسفندماه به حالت عادی برمی‌گردد.

وی همچنین عنوان کرد: تمهیدات دیگری همچون ساماندهی فعالیت و حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی مشاغل و اصناف از طریق شیفت‌بندی، استفاده از ظرفیت دورکاری و سایر روش‌ها با هماهنگی استانداری تهران در نظر گرفته شده است.

استاندار تهران با اشاره به وضعیت افزاد آسیب‌پذیر افزود: افراد آسیب‌پذیر دارای بیماری‌های زمینه‌ای همچون بیماری قلبی، عروقی، ریوی، دیابت، بیماری کبدی مزمن، بیماری کلیوی مزمن، افراد با سابقه سرطان، وجود هرگونه بیماری نقص ایمنی (مادرزادی یا اکتسابی)، افراد با سابقه استفاده طولانی از کورتون، مبتلایان به بیماری ایدز، مادران باردار یا شیرده یا دارای کودک زیر ۱۰ سال تأیید پزشک معتمد دستگاه می‌توانند، با استفاده از مرخصی استعلاجی حداقل حضور در محل کار را داشته باشند.

محسنی بندپی در ادامه با تذکر به برخی رسانه‌ها که با انتشار اخبار کذب سبب تشویش اذهان عمومی می شوند خاطرنشان کرد: در این شرایط رسانه‌ها باید با اطلاع رسانی درست و انتشار اخبار دقیق و پرهیز از نشر اخبار شائبه دار زمینه آرامش روانی مردم را فراهم کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی